Takový jeden "krátkometrážní" pokus...
přidáno 16.03.2009
hodnoceno 6
čteno 1381(23)
posláno 0
„Chtěla jsem tě jenom rozesmát.“, promluvila klidným hlasem a z očí jí náhle vyhrkly slzy, které kanuly po bledé tváři a dopadaly na světlé parkety. Vítr lomcoval okenicemi, jako by se přibližoval konec světa.
Pistoli měla přiloženou ke spánku, ve druhé ruce svírala sklenici průzračného Martini, kterou nevědomky klopila na své bělavé svatební šaty. Na podlaze se válely olivy spolu se závojem a několika rudými růžemi – zkrátka dokonalost okamžiku pro inspiraci přihlížejícího malíře.

„Až stisknu spoušť, můj milý, budeme už navěky spolu.“
Bylo tomu už pět let od okamžiku tragické smrti jejího snoubence Erica, který jen pár hodin před svatbou vyrazil do města koupit šatičky pro svou čerstvě narozenou dceru. Jeho černé Audi zmizelo ve víru plamene, tam za zatáčkou u krámku Wayllins & Son, když si nevšiml přijíždějícího vlaku.
Dcerka Sára, to pětileté blonďaté děvčátko s úsměvem roztomilejším než štěněčí nevinnost, rostla každým dnem do maminčiny krásy a pomyšlení na budoucí život bez otce, ba dokonce i bez matky, jí v tuto chvíli vůbec nemuselo lámat hlavu. Byla až ve Stanfordu – na návštěvě u svých prarodičů.

„Sára to pochopí. Bude v pořádku, vím to, prostě to vím.“, tiše pronášela svému mrtvému snoubenci.
„Budeme zase spolu, lásko, zase spolu.“

Za okny se začalo stmívat a svatební šaty byly už mnohem více nasáklé příchutí Martini. Vítr zničehonic rozrazil okno a pár růží se vzneslo v záchvatu náhlého průvanu. Z kouta se šeptem ozvalo: „To je ono!“
Upustila prázdnou sklenici a v momentě, kdy se zvuk tančících střepin rozlehl místností, stiskla spoušť. Cvak.

„Děkujeme, Christino, byla jste dnes vážně skvělá.“

Dokonalost okamžiku pro tvořícího malíře, který si dokáže naaranžovat krásnou nevěstu, rozkutálené olivy i smutek pohozených růží a k tomu všemu vytvořit příběh… tak uvěřitelný.

„Děkujeme, že jste se nerozesmála…“
přidáno 18.04.2010 - 20:41
Pháni, to je dobré:)
přidáno 22.03.2009 - 22:35
fak výborný, přečetla sem to jednim dechem:)
přidáno 22.03.2009 - 19:18
To snad není možný, zase jsi mě dostal..:-)
přidáno 18.03.2009 - 20:49
přesně..taky sem si ze začátku říkala co to má být..ale prostě se vyplatí počkat do konce..
přidáno 16.03.2009 - 18:47
No super, přesně podle mého gusta. :-) A po dlouhé době
přidáno 16.03.2009 - 16:08
Ze začátku jsem si říkal "má to atmosféru" a konec? Skvělej!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nevěsta : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tajemstvář
Předchozí dílo autora : Panny, štíři a nesnesitelná lehkost chmýří

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku