Reakce na včerejší rande, slečna mě viděla v jednom klubu, slyšela jak mi řikaj kámoši a tak si mě našla na internetu, pak mi psala, že se jí moc líbim atd atd...souhlasil jsem se schůzkou, měla tam i fotku,pěkná malá dredařka,napsal jsem ji kdy a kde atd a ona napsala Kašlem na to...někdy se potkáme...
přidáno 12.03.2009
hodnoceno 8
čteno 1413(36)
posláno 0
1. Jednou jsi dole jednou nahoře. Takže je život maniodeprese?
2. Jsou tlustější lidé hodnější? Obětavější? Jsou tudíž charakterově lepší?
3. Trávit všechen, nebo spoustu času na internetu? Je to rezignace na život?
4. To co nám mozek pomocí smyslů prezentuje jako realitu, je to skutečná realita? hodně stará otázka, realista odpoví, že ano
5. Dost lidí dělá práci, kterou nemilují, aby mohli mít předměty, které nepotřebují...(to je zas z jednoho filmu)
6. Žít jenom přítomností a nemyslet na budoucnost?
7. Pro křesťany...Proč na světě není jenom jedna rasa, když pocházíme z jednoho Adama a z jedný Evy?
8. Dobrý den, vzal bych si do krabice půl kila elektriky...blbost, to nejde, je nehmotná a přechází mezi atomy...Máme duši? Nebo jsou to jenom přenosy v mozku například převedené do pohybů prstů? To jako já, teď a tady:-)
9. Proč musím furt přemejšlet nad takovejhlema "blbostma"?
10. Maj se líp, ti co nepřemýšlí?
11. Je život dar? Nebo je to úplně zbytečný?
12. Má cenu se o něco snažit, když stejně umřeme?
13. Není lepší brát herák,nebo jiné drogy, pomocí nich se najít a složit písně, napsat básně, namalovat obrazy, které vás o dost let přežijí?
14. Není lepší psát, malovat, hrát střízlivý? To pak ty díla většinou stojí za prd...
15. Tohle píšu střízlivej, no není lepší se rovnou zabít, než se snažit mít to, co by chtěla mít většina a pak stejně umřít? baráky a auta...
16. Není lepší mít lásku a přátele?
17. A kvůli nim žít?
18. Není v každém kousek sobce?
19. Co by chtěl mít lásku jen pro sebe?
20. A já bych zrovna tolik dával....
přidáno 30.12.2014 - 22:38
Spousta otázek, žádný odpovědi. Ale dobrý otázky.
přidáno 12.07.2011 - 19:32
Dobrý!
přidáno 29.07.2009 - 10:50
Napiš Beame Jime, určitě...názory mě zajímají
přidáno 29.07.2009 - 10:48
Díky anoyme, pobavil jsem se a to už jsem na tohle dílo zapomněl, bezdušový pneumatiky se rozmáhaj, bipolární porucha:-)
přidáno 28.07.2009 - 00:00
Je to dílo, nad kterým se může vážně každý zamyslet, hodnotím kladně, protože je to něco, co tu nevídám. Mohl bych napsat mé odpovědi na otázky, ale nevím, jestli je to vůbec potřeba, předpokládám že ty na ně máš stejně svůj pohled. (pokud ale chceš slyšet mé odpovědi, napiš mi zprávu)
přidáno 27.07.2009 - 22:29
jo, docela kvalitní filozofování, stejně tak anonymní odpovědi...přeju hezký život v moci přemýšlení...o všem...i o ničem...
přidáno 19.03.2009 - 12:29
Pár otázek za úvahu stojí. S dredovanou slečnou mě mrzí, jak rychle mění svůj postoj k životu a z psychologie mě unáší myšlenka, jak lidé začínají přemýšlet a filozofovat v okamžiku, kdy je jim nejhůř. Mohu ti odpovědět na desítku: Nemyslící žijí v pohodářském životě, plném přátel a květin, nic jiného nevidí, neznají odpovědi, zatímco myslící je hledají a když je naleznou, už nikdy nepoznají život nemyslícího...
přidáno 12.03.2009 - 23:18
Moc složitých otázek pro jednoho člověka... :-) přeji Ti ať najdeš šikovné řešení a príma filozofku ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
otázky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : kašel v pytlíku od vysavače
Předchozí dílo autora : dnešní ráno

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku