..
přidáno 04.03.2009
hodnoceno 5
čteno 1200(25)
posláno 0
obyčejný odpoledne. středeční. trafika, kavárna, autobus, cesta domů, box.
ve škole mi bylo špatně. odešla sem o hodinu dřív a zašla do kavárny. zapálila sem si cigaretu a odklepávala sem jí do modrýho popelníku. dneska mě jazz nebavil. zapla sem si mp3ku a koukala se na zahrádku. sníh taje. už skoro neni. připomíná mi to naději. která mizí, jako když foukneš a řasa spatne bůhví kam. něco si přej.
byly dvě hodiny. to je dobrej tajm. zašla sem si do školy pro věci do fitka. a jela sem. cestou sem potkala hodně známejch lidí. všichni vypadali šťastně, spokojeně. zamilovaně. a já sem byla troska, tající na svym boxovacím pytli. ve fitku sem byla asi 2 hodiny a pak sem jela domů. vyhrabala sem album s fotkama, kde sme na různejch akcích. cítila sem tu atmosféru. ty starý časy, jak bys to nazval. teď je to pryč. sem tu sama se svym albem, krabkou zlatejch máček a zlatý časy sou fuč. mám jen jizvy a roztržený obočí. prstýnek od tebe. je nádhernej.
poslouchám 'lucky boy' a přemejšlim, že bych po čtyřech měsících zašla na brčko. jen na jedno. zavolala sem kamarádovi a ten mi to přivez až domů. asi si chtěl popovídat, protože tu byl hned. zkouřili sme se v tohle zimní odpoledne a slunce ani nesvítilo. když viděl na mojí ruce ten prstýnek, zeptal se, kdo mi ho dal. nemohla sem mu říct, že ty. domluvili sme se a já sem tě nechtěla zklamat. bylo to všechno hrozně hloupý. tak sme se o tom nebavili. vlastně nám to bylo uplně jedno. zavírali sme před světem oči a smáli sme se pravidlům. a lásce. lásce. a hlavně tý lásce. kterou sme byli zničený. každej tou svojí. dvě těla, dvě duše, dvě bolesti. dvě prázdný srdce. dvě smějící se pusy.
pak odešel. když sem byla už v pohodě, šla sem si do garáže zaboxovat. pustila sem si k tomu dead kennedys. chtěla sem bejt ta milionová. a klidně pro to umřít.
protože prej přišel můj čas. řikalo mi něco v hlavě. že už nemám čekat. radši sem si zapálila. a pak už nevim co se dělo. probudila sem se v půl šestý večer. byla sem v posteli. a tys byl vedle mě. hladils mě po vlasech. a omlouval ses mi. že to neni podle mejch představ. a já věděla, že nikdy nebude. bylo mi děsně špatně. chtěla sem bejt sama. a začla sem na tebe řvát, ať vypadneš. brečela sem a chtěla sem, aby zmizelo všechno, co mi tě bude připomínat. chtěla sem pryč. chtěla sem vakuum. mezitim sem byla v odpadkovym koši. mezi svejma vzpomínkama a přáníma.
ležim v garáži pod boxovacím pytlem. asi sem omdlela. vedle mě bylo to známý teplo. od lidí. neviditelný světlo. můj pocit. nadpocit.
večer sem měla jít do klubu. s kamarádama. to sou ty lidi, který mám ráda. přitom nejlepší kamarád si vlastně ty. tak kde si?
jamesona. dvojitýho. bez koly. s ledem. a místo u baru. popelník. vypnutej mobil. roztrhaný dopisy. a zkratky. otlačený kolena. náplast na obočí. vlak, ze kterýho sem chtěla vystoupit.

letíme
hluboko
do našich
očí

znovu se tu setkáváme


slyšela sem ty zvuky. pořád mě otravovaly. barman byl vlezlej. a kolem bylo pár neznámejch týpků, který chtěli sex. byli vlastně šťastný. jen sex, sex a pak sex. žádná láska. just a sex. kamarádi mě pořád na něco zvali. musela sem domů, asi bych jinak nevstala. byla jedna hodina. druhej den sem měla jít do školy. možná zůstanu doma. teď, když bydlim sama, si dělám co chci. odloučila sem se skoro uplně od rodiny. kromě tý finanční stránky. ale brzo to bude jiný.
je mi šestnáct a zejtra je novej den. po škole hodina klavíru. tu si platim sama. dávám tomu všechno. a boxu. a tobě.
ráno sem tě potkala. v supermarketu. já do košíku nandavala single věci. tys byl uplně jinej. hrozně ti to slušelo. chtěla sem křičet, že mi ubližuješ. že dny i noci trávim přemejšlením o nás, o tobě. chtěla sem, abys věděl, že to tak je. jenže tys to věděl moc dobře. tak sme asi chtěla, abys mi definitivně řek, že mě už vůbec nemiluješ. nedokázala sem se ale zeptat. ta pravda mě bolela.
ten den sem ti vrátila prstýnek. a album. všechno, co bylo nějakym způsobem tvoje. i já sem vlastně byla tvoje. šla sem k tobě s velou krabící. předala sm ti jí. a asi sem vypadala hrozně. cítila sem horký kapky na tvářích. třásly se mi ruce. pak ses tak rozpačitě usmál. a já sem se taky usmála, protože sem věděla, že budem zas spolu. nejkrásnější den mýho života.
byla u tebe. pak sem si všimla těch bot. co se dělo,to nevim. já ležim na silnici a kolem jezděj auta. sou hrozně tichý. nic neslyšim. cítim jen tlukot vlastního srdce. a teplo u hlavy. možná semtam nějakej ten hlas. v rukou nic. sem tu jen já. očištěna od všeho trápení. necítim bolest. necítim smutek. jen já a silnice. a okolí. připadám si hrozně nahá.
mě láska stvořila, obklopovala, srazila na kolena. umřít sem chtěla sama. láska je moje vyšší síla. dala mi na výběr. volim ticho. tep se zpomaluje.
nechci tě vidět, nechci se loučit. sem u tebe. cítim to. někde tu si. nevidim tě. možná seš za mnou a hladíš mě po zádech. já to nedokážu vnímat. stmívá se a láska se ze mě vytrácí. byla se mnou celej život. teď už sem svobodná. bez lásky nemůžu žít.
ty si moje moje skrytá věčnost. tak už zhasni. a pusu na dobrou noc...
přidáno 12.03.2009 - 17:50
Je to hodně dobrý, vidím osobu stojící,sedící či ležící s otevřenými ústy a kolem ní všichni šťastní poletují. Jdu radši na brko:-)
přidáno 07.03.2009 - 11:59
jo, jak rika verun.-..ma pravdu..uz sem ti k tomu myslim neco psala na literu...taky musim rict ze me to bavi cist....
přidáno 06.03.2009 - 17:57
neumírej, slyšíš houkat sanitku? lidé ji zavolali, abys tu s námi zůstala...
přidáno 06.03.2009 - 15:30
pekny teress..

myslim zes potrebovala neco takovyho napsat...libi se mi ta tvoje proza...ses dobra..dobre pises
přidáno 05.03.2009 - 07:42
přečetla jsem to jednim dechem.. jo, možná by byla smrt vysvobozenim.. nejhorší asi je,že tam někde uvnitř stejně doufáme, že zas budem spolu.. s nima

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
letíme : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : kazdy si zaslouzi zemrit
Předchozí dílo autora : hledani davu ve mne

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
pocitová řekla o charogne :
mám tě ráda čuňátko. a doufam, že seš teď šťastná. těšim se na barvení tvý hlavy, na všechny pierce, těšim se na společně prožitej Trutnov...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku