Příběh...ze života
přidáno 02.01.2009
hodnoceno 2
čteno 1029(12)
posláno 0
Žila, byla (mimochodem ještě žije) jedna mladá dívka se zlatými vlasy a zoubky jako vysypaný náhrdelník perel jménem Viktoria. Nikdy jí nepřišlo, že se něčím odlišuje od ostatních, až když při převlékání na tělocvik v dívčí šatně plné pohledů, chvění a podprsenek cítila cosi zvláštního. Něco, co jí dělalo dobře, ale zároveň dělalo na plicích obrovskou bublinu, která čí barvila tváře do červena.
A jako všechny organismy dívky rostly, chlupatěly, vyvíjely se a měli o trochu více sexuálních zážitků či poznatků ze sebeuspokojujících rituálů. Když tak v té šatně byly a o tomto vyprávěly, Viktorie jenom tiše naslouchala a všechny podstatnější informace si zapisovala do svého mozkového bloku, zatímco koutkem oka pozorovala svlékající se dívky. Trápilo jí to. Líbili se jí dívky a to není normální. Jí to nepřišlo normální. Jednou se rozhodla říci svému okolí pravdu...
Seděli ve třídě a ona si zrovna malovala detailní studii ženského prsu do sešitu matematiky. Už měla tu větu na jazyku....ale nevyslovila ji. Přemáhala se celý den, ale nic.. Nevydala ze sebe ani hlásku. Vždycky, když už byla rozhodnutá jí něco sevřelo hrdlo. Doma se posadila k internetu a otevřela si seznamku, rozšířené vyhledávání, hledat všechny lesbičky v jejím regionu. Po asi deseti minutách projíždění profilů dívek v maskáčích, nebo růžových, sladkých bárbínek narazila na dívku jí více než povědomou. Na její spolužačku s největšími prsy na škole, po které slintal každý kluk... Ten moment jí velice pomohl..
Druhý den šla do školy s pocitem nadřazenosti. Ale ne ani tak nadřazenosti, ale spíše s pocitem vědění a odhodlání. Schválně si počkala až prsatice půjde na záchod. Zvedla se hned za ní a nenápadně následovala její pachovou stopu na dívčí toalety. Když otevřela dveře, spatřila něco, co ještě neviděla. Na vlastní oči zřela dvě líbající se dívky s rukama pohybujícíma se v partiích pod pupíkem. Zůstala stát s otevřenou pusou a klikou v ruce. Ona prsatá ji zaregistrovala a řekla:"Pojď za náma, Viktorko. Bejt lesbička není ostuda." Usmála se a to bylo pro Viktorii jako když člověk potřebuje akutně na velkou a po dlouhých chvílích utrpení dosedne na záchodová prkýnko. Po vyměnění několika genetických informací všechny tři dívky rozešly. Prsatka chytla Viktorii za ruku. Nic neříkaly. Jenom šly a držely se za ruce. Vešly do třídy a hodina nehodina Viktorie řekla:"Jsem lesba...
přidáno 20.08.2018 - 00:21
Severak: BTW- jak si sakra holky vyměňují genetické informace? To mi jako člověku, který maturoval z biologie nedává logiku...

Přesně, to si jako vyměnily vajíčka? Ten sex je čím dál divnější...:-\
přidáno 31.08.2014 - 15:08
"následovala její pachovou stopu na dívčí toalety" - lol. Tahle povídka zní spíš jako parodie než jako vážné míněná.

BTW- jak si sakra holky vyměňují genetické informace? To mi jako člověku, který maturoval z biologie nedává logiku...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak si Viktórie myslela, že homosexualita je tabu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : ¨Pastýřka VII

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o Dívka v modrém :
taková legendární pokémonka. Byl jsem na ní docela zvědavý co je zač, pak jsem se s ní potkal jenom jednou skoro doslova jen z rychlíku.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku