O dívce, co přitahuje upíra... / jedno z mých starších dílek, takže buďte hodní:-)/
přidáno 03.11.2007
hodnoceno 3
čteno 1207(21)
posláno 0
Probudila se a vypnula budík, jež ji vytrhnul z jejího snu. Zvláštního snu...
Pomalu vstala z postele a přešla přes místnost k oknu. Cítila se omámeně a unaveně. Roztáhla závěsy.
Oslnilo ji světlo a jí ze zamotala hlava.
Tma.
Několikrát zamrkala očima, a tma začala pomalu ustupovat. Svezla se k zemi a chvíli na ní zůstala sedět. Co se to se mnou děje? ptala se sama sebe. Nevěděla.

* * *

Seděla v lavici a hleděla do prázdna. Učitelův výklad vůbec nevnímala. Cítila se unaveně a vyčerpaně. Najednou ucítila žďuchnutí do žeber a otočila se. Její spolužačka na ni upírala nechápavý pohled. Potom pohlédla na učitele.
"Mohla byste nám zopakovat, o čem jsem teď mluvil?"
"Nne...Promiňte. Nedávala jsem pozor." vykoktala ze sebe a sklopila oči.
"Tak ať už se to neopakuje!" sdělil jí učitel a znovu pokračoval ve výkladu. Ona však pozor nedávala. Znovu upadla do toho podivného transu.
"Kathy...co je to s tebou dneska?" zeptala se jí její spolužačka.
"Nic...jsem jen trochu unavená. Asi dnes půjdu dřív spát."

* * *

Venku se stmívalo a Kathy stála před zrcadlem. Měla na sobě jen noční košili. Česala si vlasy a přemítala o svém snu.

"Proč jsi přišel Miku? Už je pozdě."
"Není pozdě,noc je ještě mladá.", odpověděl jí a zamyšleně na ni hleděl.
"Měl bys radši jít.", řekla mu a pohodila hlavou směrem ke dveřím. Potom ho něžně uchopila za ruku.
Mike si ji k sobě přitáhl a hluboce jí pohlédl do očí. "Jsi tak krásná, a tak milá...", řekl jí a něžně ji políbil na rty.
Stáli v těsném obětí a líbali se. Mike ji začal líbat mnohem vášnivěji než na začátku až ji kousl do rtu.
Byla omámená. Měla pocit, že upadne, začínala se cítit slabě. Zasténala.
Mike odlepil své rty od jejích a rychle si je olízl.
"Odpusť.“, řekl jí a pohlédl ji do očí. Jeho pohled ji hypnotizoval, ale ona se mu poddala.
„Je to jen sen. Jdi spát.“
Potom odešel...


Dočesala si vlasy a odložila hřeben. Otočila se kolem do kola a prohlížela se v zrcadle. „Mohla bych se mu líbit? Ach Miku, miluji tě.“ zašeptala si sama pro sebe.
Najednou se kolem ochladilo a naskákala jí husí kůže. Potom se jí zdálo, že jí někdo fouká do ucha. Ale to je přece nesmysl, pomyslela si. Potom však kdosi zhasnul světlo v koupelně a zahalila ji tma. Znovu jí někdo zafoukal do ucha a potom ji chytil za ruku. Natáhla se k vypínači u dveří a rozsvítila.
„Miku!“, vykřikla udiveně a vylekaně zároveň.
„Promiň, chtěl jsem tě jen překvapit.“, řekl jí a usmál se na ni.
„Kde se tu bereš?“, zeptala se ho udiveně.
„Na tom nezáleží. Jsem s tebou.“, řekl jí a naklonil se k ní.
Políbil ji.
„Miluji tě.“, řekl jí a smutně se pousmál. „A nemohu bez tebe žít, já nemohu…“
Přitáhl si ji k sobě, ale místo na rty jí políbil na krk.
Kousnul ji.
Krev mu začala proudit do hrdla a on ji pomalými doušky polykal. Byla tak sladká a teplá. Pil ji dokud neucítil, že se omámené Kathy podlamují kolena.
Přestal.
Kathy na něj pohlédla. „To nebyl sen…“, řekla vyděšeně. V obličeji byla bledá.
„Byl to sen. I tohle je sen…“, řekl jí upír a začal ji pohledem hypnotizovat…

ikonka sbírka Ze sbírky: Povídky
přidáno 04.11.2007 - 11:30
Moc se mi tahle povídka líbí. Vážně je moc pěkná :-)
přidáno 03.11.2007 - 18:21
Jj, díky za připomínky, kitty. Nějak jsem to přehlédla, že to mám špatně zarovnaný...
přidáno 03.11.2007 - 18:12
není to špatný, akorát bych tu pasáž o snu nezarovnávala tak jak je, ale nechala bych to normálně, jako je zbytek..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Smrtící polibky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ani smrt nás nerozdělí
Předchozí dílo autora : ...VTEŘINA*ZE*SVĚTA...

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :
Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku