Krátká povídka (možná i miniatura) o tom, co viděly a jaké byly.
přidáno 05.11.2008
hodnoceno 9
čteno 1395(16)
posláno 0
Za zavřeným oknem seděly dvě duše. Jedna s tváří noční krajiny, druhá s tváří vrásčitého dítěte.
Seděly vedle sebe a mlčky hleděly na stíny míhající se ve světlech lamp. Dlouhé ticho rušené jen šelestem kroků protnul jeho zpěv. Objímal lampu oběma rukama a se slzami v očích zpíval o lásce bez hranic – s příměsí alkoholu.


Za zavřeným oknem seděly dvě duše. Jedna zlomená, druhá smířená.
Seděly vedle sebe a mlčky hleděly na stíny míhající se ve světlech lamp. On ji držel za ruku a se slzami v očích šeptal slova útěchy. Ona hleděla do prázdných linií světla a tmy, smířená s vlastním osudem. Žádná beznaděj, jen láska – s velkou dávkou naivity.


Za zavřeným oknem seděly dvě duše. Jedné tlouklo srdce jako nikdy, kdyby popadla dech, smála by se, druhé srdce zastavila lhostejnost.
Seděly vedle sebe a mlčky hleděly na stíny míhající se ve světlech lamp. Rychlé kroky a náhlý výkřik. Jediným trhnutím se zmocnil kabelky a zmizel ve stínu zatuchlých ulic. Ona stála okradená, překvapená, vyděšená – s peněženkou v kapse.


Za zavřeným oknem seděla jedna duše. Živá.
přidáno 22.11.2008 - 17:02
pointu nějak.. nechytam
přidáno 17.11.2008 - 17:58
Nemá to žádný předem určený smysl. Každý to asi pochopí jinak. Pro mě to byl další ventil myšlenek. Nejsem dvakrát.
Je to povídka o konci.
přidáno 17.11.2008 - 17:55
Líbí se mi to. Sice to nechápu, ale připomíná mi to něco, co jsem dnes sám viděl. Jsi dvakrát?
přidáno 17.11.2008 - 16:31
Nevím, jak vyjádřit dík za Tvůj komentář... Můžu jen říct, že jsem opravdu moc ráda, že u Tebe "Dvě duše" nalezly právě takovou odezvu.
přidáno 17.11.2008 - 12:33
U otevřeného okna tu sedím já, zlomená, unavená a stále živá...
Je to úžasné. Něco, co si budu pamatovat.
přidáno 17.11.2008 - 11:25
Nezbývá mi, než znovu poděkovat za kladné hodnocení. Těší mě, že si Ti líbí ten konec..:)
přidáno 16.11.2008 - 14:53
Líbilo se mi to. Je to krátké a má to dobrý konec. Musím souhlasit s Albíkem.
přidáno 08.11.2008 - 13:11
Děkuju, jsem ráda, že se líbila.:)
přidáno 07.11.2008 - 20:29
Zajímavý, nevšdní, ale pěkný. Za zavřeným oknem sedí má duše a čte si tvou povídku (nebo miniaturu, chceš-li tomu tak říkat) a je potěšená netradičním koncem :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dvě duše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Osudová
Předchozí dílo autora : Ergine

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku