Ne, že bych tuhle světovou a moderní komunikaci odsuzovala..
přidáno 27.10.2008
hodnoceno 4
čteno 1658(21)
posláno 0
"oou" jako vždy mě otravuje tenhle známý zvuk člověka co se nudí a tak ho nenapadne nic jiného než se ozvat jinému člověku a zeptat se ho jak se má.
Seznam všech těch přezdívek mi přijde cizí. Mám ho rozdělený na dvě skupiny: "Znám" a "Neznám".
Ve skupině "Znám" se to hemží lidmi ze školy, rodinou a druhá skupina zahrnuje neznámé přezdívky, které si mě jen tak bez ostychu přidali do adresáře..
Proč? To nevím. Asi jen tak, aby se pak mohli kamarádovi pochlubit, že mají v kontaktech 80 lidí.
Ne že bych tuhle světovou, moderní komunikaci nějak odsuzovala, ale čím víc jí je, tím míň nás napadne za tím člověkem skočit a říct mu to co chceš.
Místo toho hodiny sedíš za počítačem a zažíváš bombardování otázkami od 15 různých lidí.
S tím se asi budu muset smířit.. možná proto už jsem rezignovala a radši se ani nepřipojuju.
Snad jen když pocítím vlnu odvahy a energie, se rozhodnu připojit, ale po té co se ozve "oou" "oou" "oou" "oou" "oou" "oou".. vypínám.
Je to jednodnodušší být zbabělec^^.
přidáno 19.04.2015 - 22:42
Sari: Nebál bych se říct, že máme našlápnuto k totální "denaturalizaci" ve prospěch virtuálního světa ( který je ve srovnání s tím reálným nekonečně velký).. ;-)
přidáno 20.02.2009 - 20:34
hm... Podle mě to nepřineslo žádnou novou myšlenku
To Ti vadí, že Ti lidé píší, že vypínáš icq při "oou"? Asi těžko za Tebou můžou všichni přijít domů :)
A existuje také možnost ignorace.
přidáno 20.02.2009 - 19:48
To je jeden z důvodů, proč se připojuji na icq jako neviditelná a stejně si většinou píši jen s jedním člověkem... :)
přidáno 27.10.2008 - 09:37
Je fakt, že by bylo příjemnější se s těmi lidmi vidět osobně, ale pokud chceš domluvit něco důležitého do školy nebo něco jiného než kecat o tom, jak se člověk nudí, tak to není až tak marné.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
I seek you! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Definice života
Předchozí dílo autora : Co nevidíme, to není. Co existuje, existovat vůbec nemusí..

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku