přidáno 14.10.2008
hodnoceno 1
čteno 1429(8)
posláno 0
Asi ve dvou letech začne dítě poprvé toužit po poznání světa. Postupně objevuje, že ne do všeho se dá kousat, ale to do čeho se kousat dá, se určitě dá i rozkousat.
Dětská vynalézavost občas předčí i dospělého člověka, jehož mysl je zastřená komplikovanými myšlenkami zaobírajícími se dnešní ekonomikou, růstem cen a jinými sociálními otázkami.
Už když jsem byla malá, toužila jsem po vítězství. Neustále jsem vynalézala způsoby jak dosáhnout svých dalekosáhlých plánu týkajících se dojít od postele ke skříni.
Pády mě v mé cílevědomosti ani na chvíli nezastavily. Naopak mě naplnili ještě větší tvrdohlavostí a odhodláním splnit svou misi.
Ačkoliv se dnes už jen ironicky pousměju nad mými pro mě v té době kolosálními starostmi... něco z té doby je ve mě dodnes.
A to ta trvdohlavá cílevědomost. V životě nepřestávám dokud té věci nedocílím. A nemá to ani tak nic společného s trpělivostí, jako spíše a hlavně s cílevědomostí a touhou po uznání.
Pracuju, abych mohla žít. Žiju abych mohla pracovat. Pracuju abych mohla žít.
Když jsem byla malá, myslela jsem, že nejdůležitější je jenom žít. Jenže bohužel realita a číslice mého věku, která se každým rokem zvětšovala mi dokazovali, že nestačí jen žít.
Abyste totiž žili, potřebujete své cíle, potřebujete peníze – a proto musíte pracovat.
Docela fádní a děsivá představa o životě, ale už když jsem byla malá, měla jsem částečnou pravdu.. žít je opravdu nejdůležitější a je už jen na člověku, jak žije.
přidáno 25.09.2011 - 00:06
a nedej bože tu práci ztratit....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku