přidáno 19.01.2024
hodnoceno 6
čteno 119(6)
posláno 0
Je to strach, co nás nutí k poslušnosti.
Co nás nutí spát, spát, dál spát a nevědět.
Je to jako věřit (CC) KK, Kolumbovi,
že chtěl jen objevit daleký Nový svět.

Poklidně plout za Starým Sluncem...na západ.
Vše se točí za (SS), za Černým Sluncem.
Nebo že ten zákeřný virus nás napad.
Věř pohádkám, do pekel míříme klusem.

Věřte si čemu chcete, ale jsme lidé.
Tedy to, co z nás zbylo a zůstalo.
Svými vnitřními smysly se řiďte, buďte!
Leč pár živých bytostí...je přece málo.

Hej, Vy Světelné děti už probuďte se!
Spaly jste dlouho v temnotě...o samotě.
Žít, být znamená zkoumat okolí přece
a pochopit to sousloví; MILUJI TĚ.
přidáno 20.01.2024 - 22:23
denisa: Myslím, že již jsem to psal a jako jiní, co zde píší absolutně nepochopený věci právě o té víře v sebe sama atd... Jak dnes jednu nezmiňuji :) Ta víra je iluzí v sebe sama. Mnoho povyku a keců pro nic! I když je naše myšlení, či iluze hmotná, tak něco, co si vysníme - nemá se skutečností, co dělat, bohužel.

Souhlasím s tím, že nám tyto iluze berou mnoho času a síly.

Duše, Bůh, posmrtný život, modly, autority, strach, láska atd.. není to jen pokroucená verze sebe sama, kterou si vytváříme, tou se pak řídíme a snažíme se přeměnit i svět kolem sebe? Každý člověk by to měl mít v sobě vyřešené, než začne vypouštět do světa své nepochopené, či chaotické připomínky...o kterých v životě vůbec nepřemýšlel :)

A pokud věříš v lásku, tak ji zkus prozkoumat. Jít do hloubky atd. Co je to láska? Má protiklad? Není to jen představa? Každý, kdo je vášnivý a odhodlaný může v sobě nalézt mnoho odpovědí...o který se snaží dlouhou dobu...a bez výsledku. Protože jakákoliv iluze nikoho neochrání. Pokud člověk věří v lásku jako v nějaký fenomén, tak to bohužel není to, co by to mělo být. Láska :)
přidáno 20.01.2024 - 22:13
Psavec: Ano, Psavče, nejen u mě nalézt může každý mnoho :) měj se pěkně
přidáno 20.01.2024 - 18:16
Dobrý, pokud to sousloví bude pochopené.
přidáno 20.01.2024 - 16:38
Morfeus: myslím že máme něco hluboko zakořeněno co nedokážem vyrvat a přeměnit, víra je často něco co je jediné které drží rozpadající se domeček z karet. Ale co víra v sebe? umíme mít víru v sebe bez sobectví, bez spoléhání se na nějaké berličky, protože když víra ke které se upnem selže, selžeme i mi sami. Já věřím v něco jako intuice,vnuknutí a pak následně mohu i vidět jestli má intuice byla správná. Možná jsme něco jako víru převzali z náboženství, ale to nás učí věřit ne v nás ale v Boha, spoléhat se na něco vyššího. Není to nejvyšší právě v nás samotných, není část právě toho božího v nás, nehledat venku ale v sobě. Možná svět bude lepší když pochopíme právě kdo jsme mi sami a proč v nás je něco co hluboko uvnitř tíhne ke zlu. Rovnováha chybí pak uniká životní energie. Dnes si myslím že věci se dějí tak i tak, ale konflikt v nás je to co nás žene k sebezničení. Život je jako snídaně,někdo říká že snídaně bez slaniny a vajec, to je něco jako pes bez kostí.) To co utváří víru nesmí přerůst ve fanatismus a proto pro mě víra vždy byla tenká linie propadnutí jednomu fenoménu..ne já už víru nemám jako takovou, spíš věřím v tu intuici která mi mnohdy velmi pomohla. Spíš než víra nás ochrání láska.
přidáno 20.01.2024 - 16:01
denisa: dík za koment, vážím si postřehů :) věřit neznamená, že to tak je! já ano, i ne :) a ty? :)
přidáno 20.01.2024 - 14:44
rozděl a panuj-strach je cesta k moci
moc rozděluje lidi
nakonec se lidi chytí a mažou se sami mezi sebou,
pak uniká to co měli vidět, né to co chtějí oni, abychom viděli.
Věříš ve světelné děti? věříš v probuzení?
tisíce let trvá kalvárie, žádnej posun krom zla.
Miluji tě se vytratilo ve slově pojď si vrznout na rychlovku ,)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Filo zofie nábo ženství : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prost
Předchozí dílo autora : Jsem to, co jsem

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku