vím že se o mrtvých má mluvit jen v dobrém ale tahle vzpomínka je semnou spjatá na celí život...
přidáno 27.11.2023
hodnoceno 1
čteno 121(7)
posláno 0
Naučila si mě jíst utopence...
Chtěla si mě topit aby jsi se sama utopila.
Táhla si mě do řeky svratka a říkala jsi že jdeme domů.
Když jsme šli z hospody naproti mostu na zastávce Svratecká.
Čas nevrátíš a lidé dělají pochybení budiž ti odpuštěno mami.
Chybíš mi tu na tom světě protože díky tobě žiju.
Smysl?
Alkohol a láska k chlapovi kterému nejde o dítě je zlo !!!...vím co říkám
Radši bezdomovec s holou prdelí co je sám a bojuje a snaží se vyhrabat a vybojovat zpět svoje zlato .
Život není lehký je to boj .
Člověk musí bojovat a nevzdát to i když ničitelé krásné reality s lety přibývají.
Nemam v srdci hlavně svého chlapa ale dítě.
Jako dítě sem se ptala proč mě nemáš u sebe a proč jsi pořad s tím tyranem (byla jsem u babičky ke které sem utekla) tvá odpověď byla že ho máš pořad "v srdíčku" táhl tě dolů ale ty jsi se nechtěla pustit nebo už jsi to neviděla nevím nedokážu si to vysvětlit.
Ale vidět tě celou modrou na zemi jak popíjíš krabičák nebyla žádná lebeda.
V tomto jsi mi dala ponaučení ať jednám jinak než ty....vím zoufalství a trápení děla své mám proto pochopení.
3,8 promile dělá své také.
Za Drahoškem se ti ten den moc nechtělo ...očividně.
Jasně si dala na jevo ten den své trápení a zoufalství.
Táhla si nás do řeky že jdeme domů.
Když jsem tě hystericky odtáhla s nepochopením co děláš zastavila si se.
Následně při cestě na autobus uprostřed semaforu a stala jsi nejspíš si chtěla aby nás zajelo auto.
Opět jsem tě odtáhla .
Na zastávce trolejbusu 36,37 směr komín sídliště nebo jak to tam je někdo zavolal pecky že se po svratecké potuluje opilá matka s dítětem zapírala jsi to ale po dechové zkoušce se ukázalo že máš 3,8 promile.
....Jo ségra já vím že jsem to neměla říkat bratrovi ale nehodlám přikrašlovat situaci i to špatné je bohužel realitou.
O mrtvých jen v dobrém jak bylo řečeno v začátcích úryvku z příběhu. Ale tohle trauma mi po psychické stránce ublížilo hodně stejně jako když mě mě malém nechali uhořet z Drahošem na chatě ,,kousek" od Gogola v chatařské kolonii.
Bylo mi 6 chata byla zamčená vypadli pojistky v 10 večer a začalo se kouřit z lednice nebo ze zásuvky za lednicí po tmě jsem to tolik nesledovala ale vím že jsem musela najit klíče a letět pro ně v 10 večer do hospody to byl taky zážitek .
Mami hoří v chatě načež reakce naší maminky byla že svěřila klíče pánovi který se jmenoval Karel a vesele si pila dál.
No a poslední tečky když mi na vánoce letěla panenka Karolínka z okna díky tomu jejímu objevu.
Pak světe div se že sem po jejich hádkách a násilných extempore jeden večer utekla k babičce chtěla jsem aby babička mamě pomohla.
Chápu zoufalství ale myslím si jedno když chceš skončit, skonči sama a netahej do toho dítě .
Plno případu kdy matka údajně jumpne z paneláku i s nevinným dítětem v náručí.
To dítě chce žít a má právo na život !!a teď už snad jen něco dobrého...
Tvá povídka jak ti kapr cucá bříško mě opravdu jako dítě celkem rozesmála.
Mám tě i tak ráda a Chybíš mi
přidáno 27.11.2023 - 22:42
Dobře se mi četla.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Utopenci v kredenci : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : myšmaš

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Dandik
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Delivery :
Teress... Mám tě ráda, ikdyž jsem tě nikdy nepoznala. Tvoje díla mi dokážou hodně říct - pokud dokážu číst pozorně. Moc sem sice nechodim, ale pořád tě čtu ráda.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku