čtvrté a neposlední pokračování věnované Megs
přidáno 21.08.2008
hodnoceno 6
čteno 1319(14)
posláno 0
Celý víkend se vlekl, jako natáhnutá a už hodně rozžvýkaná žvýkačka. A proto jsem ráda, že v pondělí ráno můžu vstát a jít do školy.
Tak nějak podvědomě tuším, že potkám Doma a bude to zásadní. Možná to může znít naivně, ale občas jsou intuice i docela přesné.

„ Andrejko, co ten úkol z té sociologie?“ ptá se mě Honza, když se „posadím“ ke své lavici.
„ Honzo, mám ho, chceš se na to mrknout společně?“ ptám se Honzíka, nejlepšího studenta ze třídy. Občas si vyměňujeme informace, jelikož je sociologie náš oblíbený předmět.
Příjde tedy ke mně a dáme hlavy dohromady, abychom porovnali fakta. Vesměs jsme se na všem shodli.
„ Andy, máš tu návštěvu!“ zařve na mě ode dveří Věra, nejprotivnější holka snad z celé školy. Cuknu sebou až Honzu bouchnu do hlavy. Téhle situaci se nejde nezasmát. Přijedu tedy ke dveřím vysmátá jak měsíček na hnůj, když však uvidím, kdo ve dveřích stojí, úsměv mi ztuhne na rtech.

„ Ahoj Andrejko, včera jsi neodepsala, proto jsem tě musel vidět. Můžeš na chvíli?“ zeptá se Dominik a nahodí tak zvláštní výraz v obličeji, že jen fascinovaně zírám. Lehce přivřené modré oči, smutný a jakoby rošťácký úsměv. Prostě nejde mu odmítnout.
Pomůže mi přes patník. Zase se za ten vozík stydím.

„ Proč jsi neodepsala? Udělal jsem něco? Řekl jsem něco špatně?“ Zajímá Dominika.
„ Ale to ne, jen prostě tohle mi nepíše někdo každý den a kde můžu vzít jistotu, že si neděláš srandu, není to třeba nějaká sázka, to už jsem taky párkrát zažila.“ pokrčím rameny a nahodím nic neříkající výraz.
„ Jasně, tohle chápu, ale ne každý se přetvařuje a jen si z druhých dělá srandu, slušní a upřímní lidé taky jsou, je sice pravda že je jich sakra málo ale jsou!“ usměje se Dom a já taju.
„ Máš pravdu, promiň.“ stydím se.
„ Zašla by si večer někam na kafe?“ zeptá se mně náhle a já nechci odpovědět nic jiného než ano, a taky to udělám. A to zrovna ve chvíli, kdy si nás podezřele měří právě procházející Marek.

Po škole, kterou jsem dneska vyloženě prožila jako ve snách se na chvíli doma připojím na net, abych se mrkla co nového na mailu a kdopak tráví odpoledne u ICQ.
Sama si stejně v hlavě promítám šatník a uvažuju co si vzít na sebe.
Marek:
Ahoj:)

Andys:
Ahoj...

Marek:
Jak se vede? Vidím, že jste si s Dominikem padli do noty, co?

Andys:
Ano, vlastně ano...je fajn. Dneska jdeme na kafe, proto nemám moc času se zdržovat na icq víš?

Marek:
Ah, tak to nebudu zdržovat!! Hezky si to užij.

Napíše a mě to zní jako ironie. Co se to s ním děje?
přidáno 22.09.2008 - 19:42
:)
přidáno 13.09.2008 - 19:57
super, těším se na další díl. Fandím Markovi! :o)
přidáno 22.08.2008 - 22:07
...tak teď mám pocit že cokoli řeknu, může se objevit v dalším dílu, a to nevím teda, jestli je to .... ale což, jsem poctěn :)

někdo má život veselý, někdo smutný
někdo má srdce roztříštěné na milion kousků (doslovně cituji mě blízkou osobu)
a i tak tříští celou mou duši
s klidem

život je o tom, jít sám, skákat přes překážky
a až spadneme, potkáme někoho kdo nám podá ruku a poběží s námi
možná poběží jen chvilku, pustí se nás a dál půjde svou cestou
ale možná se nás už nikdy nepustí, bude nás podpírat, morálně hnát kupředu
a společně doběhneme do cíle...

život je krásnej tím, že nikdy nevíme koho potkáme
a překvapujeme sami sebe jaké překážky jsme schopni překonat
jednou se nám splní sny, a všechny překážky se budou zdát poloviční

protože ...každý člověk má jedno křídlo anděla... a aby mohl létat...
- to už víte sami :)
přidáno 22.08.2008 - 11:38
je to opravdu hezký příběh...na jednu stranu i docela smutný, co ta holka musí všechno prožít. Doufám, že to dobře dopadne
přidáno 21.08.2008 - 19:52
Jako vždy hezky napsané. Jen na okraj - římská čtyřka je IV., ale třeba jsi to tak zajímavě napsala úmyslně-nevím. Jinak chválím.
přidáno 21.08.2008 - 10:47
Super, Mára žárlí - dobře mu tak!!! :-P
Dome, do toho!!! :-)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rozmysli se co chceš...!!! IIII. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jsi to ty...
Předchozí dílo autora : Rozmysli se co chceš...!!! III.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku