Krátká povídka o dívkách Anetě a Lucce. Jak Lucka přivítala Anetu, která zrovna přišla domů, se Vám zajisté zalíbí :)
přidáno 18.03.2023
hodnoceno 2
čteno 525(11)
posláno 0
Není vhodné pro děti a mladistvé!

"Ahoj, jsem doma!" pozdravila Aneta Lucku v domnění, že se jí dostane odpovědi. Jediné, co však slyšela, bylo ticho. Zula si boty, bundu pověsila na věšák a nahlédla do kuchyně. Nikdo. Vešla tedy dále do místnosti a pokračovala do obýváku. Televize vypnutá, jediné, co ji uvítalo, bylo svítící akvárium a v něm plavající ryby. "Že by spala...?" zeptala se sama sebe a šla se podívat do ložnice. Stála před přivřenými dveřmi a pomalu je otevírala víc a víc. Jakmile byla mezera dostatečná, zadívala se směrem k posteli. Ta byla ale prázdná. "Vždyť by měla být doma...navíc měla věci v chodbě...nebo...?" řekla si pro sebe a otočil se se záměrem, že půjde zpět do chodby zkontrolovat, zda se nepřehlédla. Udělala pár kroků, než jí došlo, co vidí před sebou.

Zůstala stát jako opařená. Ve dveřích stála Lucka a dívala se na ni pohledem, který říkal vše. Ona ji pohled neopětovala, ale projela ji celou od hlavy až k patě. Její hnědé oči jako by se změnily v oheň ze samotného pekla. Alespoň tak žhavě působil její pohled. Ve tváři lehký úsměv. Svůdný skoro tak jako její černé spodní prádlo, které zakrývalo její prsa a klín. Lucka se na ni dívala a jakoby to, že si ji prohlíží ještě více rozdmýchalo ten žár, který v ní žhnul. Opřela se o dveře, pěkně tak, aby zvýraznila křivky svého těla a skousla si ret. Aneta mezitím ihned pohledem přejela na její záda, byť z většiny schovaná pod jejími hnědými vlasy. Než se ale stihla dostat níže, udělala Lucka pár kroků k ní. Stála blízko a dívala se jí přímo do očí. Rukou ji přejela po břichu... pak na prsa... chytla lem jejího trika a zatlačila ji zpět do ložnice. Nebránila se, naopak po chvíli si ji přitáhla k sobě a políbila ji. Během líbání se přesunuli do ložnice. Lucčiny ruce sjely Anetě na lem jejího trika a sundali ho. Ihned za ním následovala i její podprsenka. Z ničeho nic byly u zdi. Aneta zády opřená o ni, Lucka před ní. I její podprsenka již ležela na zemi. V tu chvíli obě cítily žár dvou nahých těl přitisknutých k sobě. Líbali se. Aneta přejížděla Lucce nehty po zádech. Ta ale měla jiné plány. Chytla Anetě ruce a přitiskla je ke stěně nad její hlavou. Ihned poté ji přestala líbat na rty, ale začala se věnovat jejímu krku. Nejprve ho jen líbala, po chvíli ale i kousla. Nevydržela držet její ruce. Pustila je. Jakmile se hlavou dostala k prsu a objala bradavku rty, přitiskla ji Aneta k sobě. Prsty ji projela vlasy a užívala si, jak ji Lucka líbá a saje prso... bradavku dráždí jazykem. Najednou ucítila, jak ji Lucka hladí po stehně. V tu chvíli ji pustila hlavu, podívala se jí do očí a strčila do ní tak, že si musela sednout na postel. V tu chvíli si ihned Aneta sundala kalhoty a lehla šla k Lucce na postel. Ta lehce uhýbala, ale jen proto, aby si Aneta mohla lehnout na ní. Opět se začaly líbat. Aneta ale neváhala a ihned rukou sjela Lucce do klína. Po chvíli cítila, jak ony černé kalhotky, které zakrývaly klín Lucce, jsou rozžhavené a vlhké... Vstala tedy, sundala jí je a hned se vrhla mezi její nohy svou hlavou. Nejprve ji jen políbila, ale ihned poté se s ní začala líbat, jakoby to byly lucčiny rty. Vzdychání, které se k ní z druhé strany postele dostávalo, ji ještě více vzrušovalo a nutilo k tomu, aby pokračovala. Zapojila jazyk. Projížděla s ním celou její horkou kundu. Postupně zrychlovala a zvyšovala tlak jazyka. Po chvíli ale zastavila. A velmi pomalu sjela na jedno určité místo. Krouživými pohyby začala postupně zasouvat svůj jazyk dovnitř. Po chvíli byla celá natisknutá v jejím klínu. Lucka se mezitím prohla v zádech a užívala si to. Propletla Anetě prsty mezi vlasy. Zaklonila hlavu a v její vzdychání bylo slyšet, že si to skutečně užívá. Aneta se ale jazykem přesunula na její klitoris. Přejížděla po něm jazykem... Slyšela, že Lucka začíná sténat, zatínat svaly... pokračovala dál. Zrychlovala, až jen cítila, jak má Lucka zatnuté svaly ve stehnech, snaží se je nestisknout k sobě a zhluboka oddychuje. Chvilku ještě pokračovala, ale zpomalovala, přestala a dívala se na svou partnerku, jak leží a vydýchává. Cítila vnitřní uspokojení. Opřela se o lucčino koleno a čekala, až se Lucka trochu uklidní.

Lucka otevřela oči, ještě zadýchaná se podívala na Anetu... Pousmála se. Přitáhla si ji k sobě a začala ji líbat. Cítila na jejích rtech sama sebe. Líbala ji dál a rukama ji hned stáhla kalhotky. Začala ji na její kundičce hladit... ale cítila, že je více, než připravená. Po chvíli hlazení zasunula jeden prst do ní. Chvilku s ním kroužila a zasunula druhý. Zespoda jí začala prstit. Aneta se začala hýbat proti ní. Nějakou dobu takto pokračovaly, ale Aneta nevydržela... vstala a sedla si kundičkou přímo na pusu Lucce. Ta ji okamžitě začala lízat. Držela ji u toho za zadek a plácal ji přes něj. Polykala vše, co z Anety teklo, lízala jak jen uměla, aby dovedla svou partnerku k orgasmu. Během pár minut bylo opět v místnosti slyšet sténání... Lucka poslušně spolykala a slízala vše, co šlo a spokojeně pozorovala Anetu, jak se pomalu zvedá a lehá si k ní.

Chvilku se mazlily, ale najednou se jejich pohledy střetly. Beze slova jim bylo jasné, na co myslí ta druhá. Opět se začaly líbat. Jedna druhou hladila po zádech, bocích, břichu... Anetina ruka sjela do klína Lucce. Ta ale udělala něco úplně jiného, že se čekalo. Vstala a lehla si na Anetu. Nelehla si ale normálně... lehla si obráceně. Koleny k jejímu obličeji a hlavou k jejímu klínu. Obě se navzájem propletly do polohy 69 a začaly se vzájemně uspokojovat pusou. Nejprve pomaleji a jemně. Postupně ale obě zrychlovaly, zvyšovaly tlak jazyka... Během pár okamžiků byly zpět v pocitech a stavu, v jakém byly předtím, než si lehly v objetí. Obě nadržené, lačné udělat jedna druhou a mezi nohama horko. Aneta ztratila tempo... začala rychleji dýchat, k tomu vzdychat a postupně i sténat. Lucka si toho všimla a věnovala se jen jejími klitorisu. Přejížděla po něm jazykem. Zrychlovala jeho pohyb a tlačila na něj. Během chvilky byla odměněná anetiným orgasmem. Pomalu zpomalila až úplně zastavila a přestala a jen si užívala ten pocit, že si podruhé udělala svou partnerku. Ta ale nezahálela. Během chvilky se přisála na její kundičku. Polykala vše, co šlo. Poté začala jazykem dělat to, čímž ji dovedla k vyvrcholení Lucka. I ona cítila, že se blíží k vrcholu. Trochu se napřímila, opřela se nataženýma rukama o postel, ale stále byla v zádech prohnutá. Aneta pokračovala dál, nepřestávala. A nakonec i ona dokázala přivést svou polovičku k druhému orgasmu.

S mokrým obličejem se Aneta podívala na Lucku. Ta jí políbila, pohladila po tváři a palcem přejela po mokré bradě. Opět ji políbila a... Třeba v příští povídce :)
přidáno 31.05.2023 - 10:46
Dementní
přidáno 19.03.2023 - 07:03
něžné :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku