přidáno 19.01.2023
hodnoceno 10
čteno 537(17)
posláno 0
Ona ležela úplně nahá. Od chladné země jí dělila pouze tenká deka. Byla nervózní, ale zároveň tak klidná. Vzduchem se šířila vůně svíček a jejich světlo dodávalo místnosti jemné obrysy. Když vedle ní pomalu ulehl, byl velmi opatrný. Jako by byla z písku a mohla se každou chvilku rozpadnout. Dech se jí prohloubil a zrychlil. Dal jí něžná políbení na oči s náznakem, aby je nechala zavřené. Poté začal pozvolna, jen špičkami prstů, prozkoumávat její tělo. Každý záhyb, sebemenší vrásku, každičkou pihu. I ty malé jizvičky.
Vše si důkladně ukládal do paměti. Užíval si ten moment. Nevynechal snad žádný kousíček jejího odhaleného těla, každý milimetr její kůže si vrýval hluboko do paměti. Prsty kopírovaly dráhu očí. Jeho teplý dech cítila i s doteky tak intenzivně, až se začala chvět. Od chodidel kde začínal, se už pomalu dostával až k jejím prsům. Nebyly dokonalé. Ale pro něj to byly dva zázraky, kterým věnoval zvláštní opatrnost. Ona stále jen vnímala jeho hrubší prsty na své kůži. A když se kontakt vytratil, s nádechem očekávala, kde se opět vynoří. Nevynechal klíční kosti, ani ušní lalůčky a celičký krk. Bylo jí neskutečné horko.
Toužila po tom mu doteky oplácet. Při sebemenším náznaku jí ale opatrně chytil ruku, a položil zpět na deku. Když se její bradavky pnuly tak moc, že to až brnělo, přišlo prudké zchlazení. V ten moment na chviličku pootevřela oči. Přejížděl kostkou ledu přesně tam, kde se jí před tím letmo dotýkal. Pro oba to bylo velice silné. Led se pomalu na horkém těle rozpouštěl, ale on každou kapku zachytil svým jazykem.
Když se kostička zmrzlé vody dostala na místo její největší rozkoše, nastala exploze vzrušení. Prvotní pocity chladu střídaly návaly horka. Jejími ústy se neslo hlasité vzdychání. Mráz byl totiž podtrhnut jeho teplým dechem a po té i jazykem. Po otevřených stehnech sjížděl drásajícími prsty k jejímu klínu. Zapojil je do hry. Led, dech, ruce i jazyk byly v daný moment na jednom místě. Byla úplně mimo sebe. Nikdy před tím nezažila takovou rozkoš. Nikdy před tím nikomu nešlo jen o to, aby byla spokojená hlavně ona. Kdyby to mohla popsat jedním slovem, napadne ji Ráj. Byla pro něj důležitá. Tak strašně moc a tímto jí to dával dostatečně najevo.
přidáno 23.01.2023 - 03:22
NikaZaro: Lehounce podané erotiky není nikdy dost! A navíc i autorka je docela erektivní! (Mám slabost pro rusovlásky a zde jsem i jedné z fotky věnoval báseň. https://www.psanci.cz/dilo.php?dilo_id=35207-rusovlasce);-)
přidáno 20.01.2023 - 13:50
Není to povídka. Neobsahuje příběhový děj. Jedná se pouze o scénu navozující pocit i když povedenou. Autor má dobrou slovní zásobu a lákavý smysl pro detail.
přidáno 19.01.2023 - 22:34
Nádherně zachycen okamžik, kdy se zastavil čas..
Zavřu oči a mám pocit, jako bych to zažil... Těším se na další
přidáno 19.01.2023 - 19:23
NikaZaro: Gramatika je kondom vyjadřování a ty jsi hlavně pocit a ten jsi zachytila dobře. Doufám že neutečeš a trochu to tu podráždíš, ale pokus se udržet kultivovanost. Píšeš Dandymu, že to byl tvůj sen??? Bože ,Bože omlouvám se za muže. Takhle by to mělo probíhat.
přidáno 19.01.2023 - 17:39
Lenča: děkuji
přidáno 19.01.2023 - 16:48
Hlavně čárky ve větách tam hodně chybí. A taky např. Led, dech... bylY.
přidáno 19.01.2023 - 15:00
Lenča: děkuji, a mohu se zeptat jak to myslíš s tou gramatikou?
přidáno 19.01.2023 - 13:47
Pěkná, příjemná, lechtivá povídka :-) Jen bych se víc zaměřila na gramatiku, pokud to své psaní myslíš opravdu vážně. Držím pěsti a těším se na další dílka.
přidáno 19.01.2023 - 09:44
Dandy : Moc děkuji, byl to můj sen. Tak jsem ho hned musela hodit na "papír".
přidáno 19.01.2023 - 09:41
Krásné doteky.
A k životu by měly patřit.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Doteky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora :

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o GULI :
Kdyby byl GULI můj soused, chodili bychom na terasu na točený, v odpařujícím se večeru četli svoje básničky a dohadovali se o Bohu-Nebohu. Bylo by to docela fajn.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku