přidáno 11.10.2022
hodnoceno 8
čteno 338(16)
posláno 0
Úprk na vlak -
pod dětskou paží poskakují
kachní nožky.


Ranní metro -
hraje s opěradlem
nůžky, papír, kámen.


Děravá silnice -
vosa na čelním skle
od pangejtu k pangejtu.


Pod oknem,
z něhož zní hádka,
si vykračuje straka.
přidáno 12.10.2022 - 20:19
První a poslední u mě vedou. I když kachní nožky jsou přece jen o něco roztomilejší. Hezky odpozorováno.
přidáno 12.10.2022 - 09:32
Darmošlap1960: tak to pak dává smysl, napadla mně jen první část, že někdo hraje, ale myslel jsem si, že to bude asi autista, sám se sebou.
přidáno 11.10.2022 - 20:09
Darmošlap1960: prvé najviac, pri druhom ma napadlo, že dotyčný mohol aj podvádzať
přidáno 11.10.2022 - 19:55
Ranní metro, to je přesně, co jsem říkala o Masaryčce - nepřeberné množství motivů v kteroukoliv denní i noční dobu a v metru to pak pokračuje. Ráno jsem jezdívala s člověkem, kterému jsem říkala Kazatel, mívala jsem z něj hrůzu, když hřímal k davům na zastávce. Tvůj text vidím v barvách, jen odlišný typ komunikace jiného člověka.

Poslední text, napadá mě, jestlipak se nejednalo o italskou domácnost, kde jí občas něco přilétlo. :)
přidáno 11.10.2022 - 19:48
První je pěkné senrju, dvojka nejasná, třetí - první verš je pro mne trochu navíc... vyměnila bych nebo vynechala, čtvrté dost zajímavé...neobyčejné.
přidáno 11.10.2022 - 19:45
Ziny: Ziny, viděl jsem mladého chlápka, jak hraje "nůžky, papír, kámen" s kýmsi, kdo seděl skrytý za opěradlem, zády ke mně, patrně to bylo nějaké dítě.
přidáno 11.10.2022 - 19:23
Nemohu přijít na to: s opěradlem hraje kámen nůžky papír. Ale já na to přijdu. :-)
přidáno 11.10.2022 - 18:57
Ten poslední text se mi dost líbí - v paralele hádka/straka je skrytá komika i absurdita momentu, což je povedený přesah.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
1-4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 5-6

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
slnečnica
» narozeniny
HellRammCZ [11], Athar [9], Niemand [8]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :
Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku