přidáno 01.10.2022
hodnoceno 9
čteno 270(14)
posláno 0
Myšlenky hubené dámy
být krásná pro všechny pány

Duševní obžerství
zeleninové šílenství
vzor krasavice z reklamy

To krásná duše
dělá krásnou ženu
přidáno 13.12.2022 - 16:40
Kdo je inteligentní muž? Ten který vydělá tolik peněz, kolik jeho žena stihne utratit.
A kdo je inteligentní žena?
Žena, která si bere inteligentního muže.
Ale vážně, ženy o kterých píšete, mají společný osud. Jsou vybrány, obklopeny majetkem a opomíjeny. Slangově se jim říká Zelené Vdovy.
přidáno 03.10.2022 - 16:47
Sasanka: Máš pravdu, květinko! Navíc se teď hlavně z pohlefu žen až příliš hledí na majetek i postavení (to společenské u manžela, to druhé u milence). Mají dojem, že musí být vidět a co nejvíc si užít s maximem partnerů, aby o nic nepřišly...Alkohol a drogy oslabují vůli...
přidáno 03.10.2022 - 16:18
shane: vtip je super :D No platí to i u některých mužů... ženy jako doplněk. Krása vnější moc trvalá není, potažmo mládí. Také si myslím že je to o harmonii a doplňování se. Bohužel dost lidí má v sobě nastaveno jakési soupeření a ovládání toho druhého,místo aby se ve vztahu vzájemně vedli ve svých slabostech a podporovali se ve všem. Nějak mám prostě pocit, že lidé moc hodnotí, ponižují a drbou místo obyčejné smysluplné konverzace .
přidáno 03.10.2022 - 13:29
Sasanka: Na tohle téma jsem četl bezpočet úvah, názorů, rádoby moudrých výroků, ba i vtipů!
Podle mne je důležité, aby žena tvořila s mužem hatmonický pár, který třeba není až tak dokonalý, ale skvěle se doplňuje jako jin a jang. Dort nemusí mít onu pověstnou třešničku, aby naplnil naše útroby blaženstvím!.;-(
Jeden takový lidový filozof prohlásil: "Krásné ženy jsou ty, kterým se líbíme!" A jiný: "Není ošklivých žen! Jsou jen ty, co se neumí učinit krásnými!"
Příliš krásné ženy již druhý den udivují o něco méně, zatímco ty druhé, co hned nestavěly na odiv vše, co je na nich krásného a nesnažily se překonat rekord v počtu pronesených slov a délce souvislého projevu, postupně vzbudily trvalejší zájem.
"A žena je prý ráj očí, očistec peněženky a peklo duše! "
:-)
Taky jsem četl, že:
"Jenom k pláči je cena ženy, která zní
hned prvním polaskáním strun a sní,
že kolem ní se všichni muži tlačí..."
Žena, která se koncentruje pouze na svoji krásu, nás bere jako módní doplněk, který časem nahradí jiným. A kdyby ji člověk měl hlídat s puškou v ruce, stejně takovou neuhlídá a když vezmu v úvahu cenu střeliva, je lepší do toho ani nejít!
To se taky po čase potkají dva spolužáci a ten jeden povídá: "Víš, Franto, já ti mám teď holku, ta není moc hezká, ale nedovedeš si představit tu vnitřní krásu!"
"A nedala by se obrátit?!" ;)

Podle mne si každá musí ujasnit tam uvnitř, jaká chce být a co z toho je reálné. A pak na tom pracovat a ten pravý se objeví a bude to právě ona, kterou bude okouzlen...:-D
přidáno 03.10.2022 - 09:18
Děkuji za povšimnutí.
přidáno 03.10.2022 - 07:54
Mnohým krásným ženám to štěstí nepřineslo, jdou na dračku a jsou na to někdy i pyšné. Kvantita však lásce tvář ujídá a pomíjivost je pak bolí. Krásná duše však neomrzí. Jde o zlato ryzí co hodnotu jen zvyšuje.
přidáno 01.10.2022 - 21:24
Konec to pečetí
přidáno 01.10.2022 - 17:32
Krásná duše dělá krásnou ženu, ale jenom pokud je v odpovidajícím obalu.
přidáno 01.10.2022 - 16:55
To ano, kéž na to každý ve svém životě přijde co nejdřív...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hubená duše : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kdo jí podá kopretinu
Předchozí dílo autora : Bydlím v obrazech

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :
Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku