schválně sem přestal brat prášky...
přidáno 15.09.2022
hodnoceno 1
čteno 278(10)
posláno 0
žíivot je kontaktní sport už léta se mi nedostalo styku a toužím po doteku zla a dokážu že je bez šance případně nabízená romance a ten drak aspoň sto hlav a na mě baf ačkoliv sám z toho paf takže pak už jen haf jak vlkodav toto je pravdivý průkazný důkaz svažuju s tímto souhlas či nesouhlas tak jo trochu moje vina je přejemná a prchavá povahy dívčího klína to proto že ona je nevinná je mnoho jiných vin já s nima obcuju když nespim napůl bdím s obtížemi je zlehčuju dřív k tomu flašky vín a teď se raduju z těch prchavých vin Bože ten klín ať je vinna ne ať chci syna chci ji jen pohladit po tváři a vidět v jejích očích to že mě má ráda a že si myslí že jí budu chybět a neví jak moc se mýlí a že to přebolí já spím mám krví umazaný ret je lepší nežli pistolí chtít vracet věci zpět a nevidět žhnoucí směs vodíku a helia..to je Slunko a kolem prázdnota plus radost štěstí smrt láska v závorce na nekonečno a ty jsi to moje ženo to je můj celý svět...strašně rád bývám šílený...svěrací kazajkou je důchod nechám se živit od ženy co nemá k tomu důvod...ledaža mě má ráda..příjemné tomu věřit..ostatně kryje mi furt záda...a bůhví že i holou řit...
přidáno 20.09.2022 - 08:35
První co se vynořilo v mých představách je zpovědnice v kostele. Tohle je zpověď vytržená z břicha a sdílena v křečích agonie. Je upřímná do naha až na dřeň. Jde o výkřik bez úpravy. Rozhřešení???? Jsi rozpadlé klenutí a tvá žena to drží pohromadě coby obvodová zeď. Klenba se opravuje zatížením--nalož si na svůj hřbet co uneseš, Pomáhej svojí ženě a získáš zpět svou sebedůvěru a sebeúctu. A pak se sobě omluv a ženě poděkuj. Hodně zdaru.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
žívot je kontaktní sport.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : zadělané a podělané

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku