Po dlouhé době se vrací dramatická epidemiologická situace a s ní i toto satirické odlehčení. Od minula jsem změnil/a názor a trochu války na východě tam nechám, ale jen trochu.
přidáno 01.07.2022
hodnoceno 0
čteno 301(3)
posláno 0
Předsedovi vlády jeho strategie vyšla. Zběsilí útočníci mikrostátu se postupně unavili a padli vyčerpáním a byl od nich pokoj.

Mezitím dorazili uprchlíci z Uprchlistánu a spolu s Absurdistánskými si udělali největší mejdan, jaký kdy v Absurdistánu spatřil světlo světa. Všude vyvěsili plno uprchlistánských vlajek, až jich bylo na ulicích mnohem víc než absurdistánských. Všichni si přáli, aby tenhle mejdan pokračoval dál a dál a válka na východě rychle skončila. Ve skutečnosti však rychle skončil mejdan a válka na východě pokračovala dál a dál.

Předseda vlády tedy slíbil uprchlictvu, že s válkou rázně skoncuje. Vydal se na mezinárodní vojenský summit s návrhem rychle ukončit válku na východě tím, že evropské státy začnou posílat do Uprchlistánu pravidelné dodávky zbraní z dosud nevybuchlých muničních skladů, zavedou sebevražedné ekonomické sankce, kterými definitivně odrovnají svoje pošramocené ekonomiky, a v zimě umrznou zimou, protože nebude dost plynu na topení.

Bohužel však zjistil, že ostatní státníci ho předběhli a že tento návrh už je schválený a platný.

Mikrostát byl mezitím velice zklamaný, že jeho nejlepší výcvik typu O skončil takovým fiaskem. Avšak nevzdal se a právě když uběhlo půl roku a začínaly letní prázdniny, dorazily do Absurdistánu dvě nové útočné jednotky — jedna s výcvikem typu O4 a druhá s výcvikem typu O5. Obě předcházela ze zahraničí pověst, že je nezastaví ani úmorné vedro, stávající typy repelentu jsou proti nim k ničemu, a nové, o nichž to ještě není jisté, nedorazí dřív než v říjnu.

Předseda vlády se nejdřív novými útoky nechtěl vůbec zabývat, ale když začaly počty napadených a zraněných dramaticky narůstat, uvědomil si, že s tím něco udělat musí, a tak vydal prohlášení, že se nic neděje, protože podle vládního plánu budou potíže s mikrostátem nejdřív na podzim a že nechce zavádět žádná opatření. Nezdálo se však, že by to na nové jednotky mikrostátu mělo nějaký vliv...

pokračování příště


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (49) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Adamov – Studénka – Žilina (50)
Předchozí dílo autora : Prokop z Absurdistánu (48)

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
casa.de.locos řekla o mechanická okurka :
jeho mimoděk rebelující a hrozně bezprostřední poezie mě prostě baví, i když s pomeranči toho asi moc společného nemá
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku