Drabble na zadaná slova: polévka*kohout*ručník*vytahovat*zamlklý.
přidáno 12.02.2022
hodnoceno 4
čteno 332(5)
posláno 0
Farmář měl krásného kohouta. Když se jeho potence začala více projevovat v mozkových závitech než tam, kde se to čeká, koupil mladého a dělal si laskominy na slepičí polévku.
Kohoutek se hned začal vytahovat a chtěl se prát.
"Neblázni!" povídá starý. "Vzájemně si vyškubeme brka a nebudeme se slepicím líbit ani jeden! Ale nemohu hned hodit ručník do ringu! Můžeme závodit v běhu. Jsem starší, dej mi náskok."
Vyběhl, mladý se s kokrháním pustil za ním. Farmář vykoukl z okna, popadl pušku, mladého zastřelil, otřel si zpocené čelo a zaklel: "Sakra! Třetí kohout a zase homosexuál!" Zamlklý sáhl po pivku.
přidáno 14.02.2022 - 22:22
Psavec: O tom nepochybuji!
přidáno 14.02.2022 - 22:03
Dobré, ale znám to.
přidáno 12.02.2022 - 15:56
Dandy: Díky! No, já to taky kdysi, jako kluk, slyšel jako anekdotu. Tak jsem to převyprávěl, aby z toho bylo drabble, obsahující ta povinná slova.
Jistě znáš i onen příběh, kdy statný býk zestárnul a farmář koupil a na pastvinu vypustil mladého. Ten starý hned začal frkat a bojovně hrabat kopytem a když se ho farmář zeptal, zda na tohle už není moc starý, odpověděl: "Možná ano! Ale mohu mu přece ukázat, že nejsem kráva!" ;-)
přidáno 12.02.2022 - 12:47
Dobré jen už jsrm to někde četl

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku