... slepá spravedlivost
přidáno 10.02.2022
hodnoceno 3
čteno 290(10)
posláno 0
.... a tak vystrojil jsem se abych vypadal v truhle pěkně a ty šaty na mně oschnou v průvanu na patologické ambulanci aspoň trochu no a po ošetření dosušíme v předsíni v síni v peci a za pecí co mě cestou trápilo že abych se vešel do té truhly a nebyl zelený to by mě štvalo až navěky a tak jsem vybral místo kam chodí rybáři aby mě našli pozdě ale včas z hlediska obecné krásnosti pomodlil jsem se to nevim zaboha proč asi jsem byl nějaký rozcitlivělý anebo že on nemá rád když lidi takovým způsobem jsou protivní jeho vůli a přitom to nejde už z povahy věci samé za všecko může a to jsem si dlouho nemyslel a je to pravda protože má největší moc nad opravdu úplně celým světem i slunkem a podobně a teď co no moje radost v háji neboť jsem měl v kapse ještě navíc mobil a když se namočí tak nejde ale to sem vyřešil hned totiž zavázal se že volat prostě nebudu co bylo horší já zapomněl že umím plavat a když ještě bývaly pro mě školní prázdniny tak vždycky za plavčíka a tudíž bych se mohl zachraňovat a to nebylo smyslem celé akce říkal jsem si kurva to je den jenomže zřejmě myslím a tak vidím posed takový ten myslivecký dobré tři čtyri metry na výšku říkám si modlit ses nemusel bylo dáno náš pán tě má rád on tě miluje křížem navštěvuje a ačkoliv jsi málo mladý nechá tě přijíti k sobě a ukazuje cestu to bylo ale až potom protože nejdřív si říkám kurva vždyť ve filmech si něco uvazovali na krk těžkou cihlu nebo tak ale ten plavčík ve mně no vůbec jsem si nebyl v této věci jistý a zas další potíž skoro nic neumím ani uzel na kravatě to já mám ve skříni už zauzlované takže osobně uzlovat nemusím toto ale byla dost výjimečná příležitost přímo výzva taková výzva se kolikrát jednou za život ani nemusí naskytnout a tož jsem se snažil a promyslel postup ta kravata sice nebude viset od krku dolů ale až tak veliký estét nejsu váhu sem znal délka a výška byla dobrá vaz to lámat nebude takže zřejmě v nebi bez vozíku akorát s trochu oteklým jazykem posadím se zapálím si směs čtyr dílů sušených konopných květů s jedním dílem tabáku k vykuřování skleníků a fakt mně bylo dobře kolem šesté slunko ještě vysoko rozvlněné žitné pole říkám si v polovině srpna to je nějaká blbost a tak jsem vzpomínal vzpomenul si doporučuju a teď nejlepší asi bude jak sedím na tom posedu a nohy visí ohnuté přes okraj plošiny toho posedu v kolenou že se asi pošoupnu prdelí o několik decimetrů dopředu kolena furt ohnutá a pak najednou neohnutá uvolněná tak to bylo myšleno vtip je v tom že neumím ty uzly proto je třeba učit se vážit slova a uzly vázat jak to člověk splete tak není dobře a mně se to rozvázalo spadl sem na záda z té výšky a ani sem si nevyrazil dech jak sem padal tak zavadil nohou o větev to byl lužní les a mě to právě přetočilo že sem spadl na ty záda rameno mě bolelo a bylo mně trapně řekl jsem si stejně by ses posral a znovu sem nabyl sebeúctu v tomto ohledu je voda lepší ale musí být tekoucí protože jinak je to jedno osm kilometrů zpátky pěšky prachy sem žádné neměl jenom drobné pro převozníka a na oči ale jak jsem byl nahněvaný že nemám ani na autobus najednou zas dobrý pocit jarošov není daleko jezdí tam aj tyráci a třeba nekterý z nich bude mít špatný den takže po silnici po pravé straně víc ke středu než k chodníku směr domov ti co jeli proti se divili ti za mnou taky a myslili si že nevidím když mě objížděli ty posunky že su blbec a jeden magor s novým bavorákem mě předjel to bylo už skoro u pumpy zastavil a jak jsem k němu došel tak se chtěl prát lištil jsem ho po té jeho zazobané tlamě a utekl a pak se dívám zpoza rohu on vypráví lidem prej co to bylo za idiota ale lidi mlčeli jen se na něho dívali na blba nenažraného kdoví jak to s tím bavorákem bylo já třeba když nekde vidím zdvojené v anebo jsem-li skutečně mnoho zhulený tak mě napadne jedině věřitelský výbor no jak se na něho dívali tak se podívali i k nebi ale hlavou nehýbali a tak zvolna mávali rukou každý zvlášť jedenkrát dlaní dolů a tou hlavou až pak otáčeli zprostřed na stranu a potom do jiné strany takže jsem měl pravdu... ;-)
přidáno 20.09.2022 - 08:50
Hle i voják Švejk se dočkal své reinkarnace. Tož na Budějice panáčku??
přidáno 11.02.2022 - 12:52
to je moc dobrý
přidáno 11.02.2022 - 00:27
Tohle mne překvapilo. A fakt zaujalo....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
..jak sem se šel utopit do slepého ramene...Moravy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : zadělané a podělané
Předchozí dílo autora : ..a tak jsem se řízl

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku