přidáno 25.07.2008
hodnoceno 1
čteno 1187(10)
posláno 0
Čtu knihu své duše. Stačí jedna věta a já se zase vracím zpátky…Přestala jsem počítat, kolikrát jsem se ptala proč?
Mlhovina cigaretového kouře klouže po tvářích poskvrněných potůčky slz…
Oči, které nejdou otevřít…
Vracím se zpátky, znovu se mi zjevuje ten kostnatý obrys prázdné postavy, třesoucí ruce a srdce jakoby chtělo vyskočit z průsvitného těla…
Tma, která se jemně mísí s rozmazaným světem, náraz o bílou hranu, vakuum bezvědomí…
Žij! Musíš! Nadechni se a nasaď si novou masku. Nemůžeš to vzdát, jen dýchej!
Tři, dva, jedna…otevírám oči, do smutného těla se vpíjí první paprsky světla. Jen odvahu…
Už nechci hledat odpověď, jen vytrhnout tu nepodařenou stránku ze své knihy, ale nejde to, znám ji až příliš nazpaměť…
Ale přibývá světla a naděje, že se moje mlhovina cigaretového kouře rozplyne v barevných nitkách času…
přidáno 05.08.2008 - 12:08
docela zajímavě napsané...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mlhovina cigaretového kouře : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Meluzina řekla o loner :
Myslím, že kvůli muži, který dokáže napsat takovou poezii stojí ženě za to obléct jen lehkou krajku a roztančit jeho představivost. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku