Partner tvrdí, že sny nemá. Nad mými kroutí hlavou a považuje mě za blázna. Měla bych se mu divit?
přidáno 07.12.2021
hodnoceno 1
čteno 474(16)
posláno 0
Zvláštní a komplikované sny se mi zdají od doby, kam mi paměť sahá.

Bývalé lásky. Tajné lásky. Rodina. Nepřátelé i cizí lidé. Lidé, jejichž obličeje neznám, ale jejich duše ano.

Příroda. Rozbouřené i klidné vody.
Spousta krásných architektonických skvostů, které by v realitě mohli jen těžko existovat.
Divoká zvířata, před kterými bych nemohla nikdy utéct a přesto mě ve snech nikdy nedostihnou. Bytosti, které v našem světe nelze zahlédnout.
Opuštěná města zničená apokalypsou.
Lanové mosty, točité schody a tajné chodby.

Hodně tajných chodeb.
A hodně tajných místností.


Setkání se zlým hologramem mého otce. Organizace mimozemského útoku na obří pavouky. Opakovaný boj se zlou čarodějnicí na louce za naším domem.
Přecházení mezi dimenzemi a různými světy. Procházení domu plného oživlých hrdinů z oblíbených knih. Ztracení se v zemi za zrcadlem.
I přes ochromující strach pocítit to odhodlání postavit se na odpor obří bytosti, která se chystá zničit náš svět. Bojovat o život ve staré opuštěné fabrice. Schovávat se na nejpodivnějších místech a neustále hledat únikové cesty.
Sledovat návrat mrtvých a snažit se udýchat nekonečné množství útěků před těmi "zlými".
Zažít život v obří kopuli po zničení našeho světa. Jako jediná přežít útok na naši školu a její následný výbuch, při kterém se ostatní rozpadávají v prach. Záchrana přeživších ve městě plném zmutovaných odpadlíků a boj o zbytky "normálního" života.
Cestování v čase a mise na vesmírné lodi.
Létání. I pády.

Setkání s bohem.

Za mými sny se skrývá nespočet příběhů, hrdinů i padouchů.
Nespočet reálných, apokalyptických i kouzelných světů.


Někdy si říkám, jestli je tenhle nádherný zmatek jen odrazem mých neuspořádaných pocitů z přehlcených dní. Nebo odraz mého vnitřního nepokoje.

Někdy si připadám přesně tak komplikovaná a nesmyslná, jako moje sny. A někdy v nich, i v sobě, umím číst tak jasně, jako v rozečtené knize.

Asi nikdy se s jistotou nedozvím, odkud přicházejí sny, ale jedno vím jistě. Snít mě baví.

A to i v momentech, kdy svým snům tak úplně nerozumím.
přidáno 08.12.2021 - 00:40
Jednou možná budeš stát mezi podobnými lidmi a přesto nebudete v blázinci. Já potkávám odpovědi, ale otázka musí být emocí....jinak se odpověď snadno přehlídne. A tahle pošta má svůj čas.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Snění : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Stereotyp je tvým pánem
Předchozí dílo autora : Mrazivé ráno

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o timelady :
Pokud jste si někdy mysleli, že jste nešikové, asi jste nikdy nepotkali timelady. Šarmantní dívka milující hodnoty již neexistujících směrů, víno a Hraběte. A možná i trochu mě.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku