Pokračování satirického odlehčení současné české situace. Prokop se nudí, tak si chce vyzkoušet repelent. Jenže se ukáže, že to není jen tak. (Člověk by snad ani nevěřil, že je to ze života...)
přidáno 03.10.2021
hodnoceno 0
čteno 464(5)
posláno 0
Zatímco si vycvičení zabijáci mikrostátu hráli na genderovou segregaci okurek a okurků, inženýr Prokop se začal pořádně nudit. A tak se rozhodl, že když je repelent zdarma, tak si ho také vyzkouší.

Sedl si tedy k počítači a otevřel webové stránky ministerstva obrany. Zaregistroval se jako zájemce/kyně o repelent. Při registraci musel vyplnit dlouhý dotazník ohledně svého zdravotního stavu. Pak mu došel e-mail s potvrzením registrace a sdělením, že má čekat na pozvánku k ošetření.

A tak čekal.

Léto už se chýlilo ke konci a pozvánka stále nikde, navzdory tomu, že se v novinách psalo, jak ministerstvo lká nad nedostatkem zájemců/kyň. To Prokopovi připadlo divné, tak zavolal na informační linku ohledně repelentu zdarma.

Ozval se atraktivní mužský hlas: „Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“

Prokop vysvětlil, že mu stále ještě nedošla pozvánka k ošetření. Mužský hlas prohlásil, že tomu nerozumí a neví, co je to registrace, a že Prokopa přepojí do centrály, kde tomu rozumějí.

Ozval se tedy odborný ženský hlas: „Dobrý den, co potřebujete?“

Prokop tedy znovu vylíčil svůj problém, načež ho ženský hlas požádal o absurdní identifikační číslo a následně o heslo, které uvedl při registraci. Vzápětí prohlásil, že při registraci došlo k chybě, jaká nastává v poslední době překvapivě často — prý byla označena za spam, a tak je neplatná. Prokopovi pomalu přestávalo být divné, proč je v poslední době zájemců/kyň o repelent tak málo. Hlas vysvětlil, že pokud Prokop o ošetření repelentem stále stojí, může mu založit registraci novou.

Prokop tedy hlasu nadiktoval všechny svoje registrační údaje a znovu spolu vyplnili dotazník o Prokopově zdravotním stavu.

Hned následujícího dne dorazila Prokopovi výzva, že si má zvolit termín ošetření. Otevřel tedy příslušnou webovou stránku, kde byl jednoduchý interaktivní formulář. V prvním kroku si měl vybrat požadovanou službu. Formulář nabízel jedinou možnost — ošetření repelentem zdarma, tak si ji Prokop vybral a klikl na tlačítko „pokračovat“. V druhém kroku si měl vybrat rok ošetření. Na výběr měl opět jedinou možnost, naštěstí letošní rok, tak si ho vybral. Ve třetím kroku si měl vybrat měsíc. I zde si musel vybrat jedinou možnost. A nebyl by v Absurdistánu, kdyby ho ve čtvrtém kroku, kdy si vybíral den, nečekala opět jen jediná možnost. Teprve v pátém kroku dostal na výběr ráno, poledne či večer. Pak už dostal přiděleny přesné termíny pro první i druhou dávku repelentu a vytiskl si dotazník o svém zdravotním stavu, který měl podle instrukcí vyplnit a donést, až půjde na ošetření.

Přestože Prokop dorazil do ošetřovacího centra včas a s vyplněným dotazníkem, musel čekat ve frontě. Organizace fungovala v Absurdistánu poněkud zvláštně. Dostal se ale naštěstí celkem rychle na řadu.

Jenže mu bylo řečeno, že dotazník, který vyplnil, už neplatí, a má si vyplnit nový dotazník, který nalezne v čekárně na stolku.

Nový dotazník obsahoval zase ty stejné otázky jak ty tři předcházející, a tak si ho Prokop vzal a počtvrté vyplnil, že se narodil jako muž, že je pořád ještě muž, že si je tím jistá/ý, že není těhotný/á, že se v nejbližších dvou měsících nechystá kojit, že netrpí alergií na absurditu ani žádnou jinou závažnou alergií a že takovou alergií netrpí ani žádní jeho pokrevní příbuzní.

Prokop odevzdal dotazník odbornému ošetřovali a ten ho zhodnotil. Dotazník byl v pořádku, tak ošetřovatel na Prokopa pčikl repelent, dal mu papír s poučením a poslal ho domů.

Po cestě si Prokop poučení přečetl. Dočetl se, že první dávka repelentu je k ničemu a neochrání proti útokům mikrostátu, takže Prokop musí nadále nosit ochrannou masku všude, kde je to nařízeno. O účinnosti druhé dávky se poučení pro jistotu nezmiňovalo.

Když skončily prázdniny, podnikl mikrostát první hromadný útok. Jenže ten mu vůbec nevyšel. Vláda Absurdistánu byla připravena a hromadným šťouráním v nose při nástupu žáků do škol v kombinaci s usilovnou snahou vládních statistiků se dlouho dařilo držet počty napadených velice nízké a předseda vlády usilovně doufal, že do voleb to tak vydrží.

pokračování příště


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (38) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedobrý angličtin : Disabilities (39)
Předchozí dílo autora : Prokop z Absurdistánu (36)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o black.heart :
Má srdce, ve kterém kvetou černé kopretiny....omamně voní, zůstává svá...moc si vážím našeho přátelství květinko ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku