Svět který už jednou v tichosti přihlížel vyvražďování není spolehlivý.
přidáno 08.07.2021
hodnoceno 8
čteno 624(15)
posláno 0
Bydlím v domě po židech. Respektuji jejich životní příběh, který byl zakončen v Terezíně. Jeden přeživší chlapec po válce řekl. Nezlobím se na Němce, zlobím se na svůj národ. Všichni dělali co se jim řeklo. Souhlasily jsme se svým osudem. Prostě jsme poslouchali nařízení. Nesmíte do obchodů. Nesmíte do škol.Nesmíte do práce.Seřaďte se ,nastupte si do vagónů.
Slýchám, že se uvažuje o podobných příkazech a duše lidí, kteří bydleli v mém domě mi radí, abych byl obezřetný.
Svět už jednou v tichosti přihlížel dokonce pod dohledem inspektorů červeného kříže a rodiny před odchodem do komor posílali příbuzným pohlednice a dopisy na kterých stálo. Přijeďte za Námi. Je to tu fajn. Která cesta je správná a kdo ukazuje prstem vpravo a vlevo. Jste si jisti že jdete do sprch? A proč se teda chytají ti, co se snaží utéct přes ostnatý drát poté, co zjistily, že dobrovolnosti se již dovolávat nelze. Těm, co se povedlo utéct stejně nikdo nevěřil, tak jako se dnes nevěří špičkovým světovým vědcům, kteří již ztrácejí svá postavení a jsou umlčeni. Bydlím v domě po židech. Odjeli 17 Listopadu . Myslím že roku 1943. Jsem člověk, který udělá pro uhájení zdravého života cokoli bude v mých silách. Nikdy nevěř lhářům..... Jak je poznáš? Tak, že nedrží slovo. Tvrdí že je nezákonné dělat pokusy na dětech a pak to nařídí befelem. Upsss Pokud nikomu nezáleží na možném následku v podobě neplodnosti našich dětí, tak tu něco není v pořádku.
přidáno 16.10.2022 - 22:41
Gora: Největší podvodník je podvedený člověk. Okradl sám sebe,
přidáno 16.10.2022 - 22:16
Celkem zajímavá stať.
Největší lháři mají hroší kůži.
přidáno 08.07.2021 - 23:58
ju
přidáno 08.07.2021 - 22:19
Nine: Ano maková panenko, jmenuji se motýl Emanuel a je mnoho úrovní, kterými se dá létat. Nikdo nemůže tvrdit, že si nemohl zvolit.Lidé jsou programem , ale občas někdo ještě sahá po kormidlu svého života. Ostatní se taky svezou.""
přidáno 08.07.2021 - 22:10
Psavec: Dandy: Když to vypuklo, studoval jsem po nocích herbáře a strach jsem neměl. teď ho mám. Studuji Yuvala Noaha Harariho, a jen tuším hru čísel. Ano možná jde o záchranu světa,ale život bez kompletní vzájemně provázané energie je těžko udržitelný. Očkování je podobné kůrovci, kde se kácejí zdravé stromy, protože hrozí, že do nich brouk poleze.Při tom se očkovaní stávají skládkou v které se brouk namnoží a pak zaútočí. Tomu říkám vymýcení duší. S broukem jsem si poradil, ale motorovou pilu v rukách politiku nevidím rád.
přidáno 08.07.2021 - 21:59
Přeji Ti a hlídej si, aby jsi při hájení zdravého života byl v lásce a dalších emocích, které mají vysoké vibrace. Ne v pozici strachu, kdy člověk vyzařuje nízké vibrace, které posilují a nahrávají temným bytostem-ilumináti, reptiliáni, ještěrkáři. Podpořme světelné bytosti tím, že budeme v těch správných emocích. Ahoj.
přidáno 08.07.2021 - 12:16
Lidé jsou ale dost nepoučitelní.
přidáno 08.07.2021 - 07:47
Strašně smutná pravda..
Bohužel hystorie se opakuje.
Říkám jeden Adolf už tu byl.
A teť lžou aš se od huby práší a lide jim tleskají.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nikdy nevěř lhářům. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cesta duší
Předchozí dílo autora : Erika- posel

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku