přidáno 19.01.2021
hodnoceno 6
čteno 417(9)
posláno 0
Probudím se ráno, ležíš vedle mě v posteli. Máš ještě růžové tváře, rozcuchané vlasy a já Tě políbím, ptám se, jak ses vyspala a co se Ti zdálo. Budím Tě schválně, dřív než mi odejdeš do práce a já Tě celou tu dobu neuvidím. Začnu tě hladit a Ty nadzvedneš deku a já si vlezu k Tobě. Vím, že Tě nesmím moc dlouho zdržovat, aby ses stihla připravit do práce. Svlékám Ti pyžamo a Ty víš, že Ti ta tramvaj zase ujede. Jdeš se vykoupat, namalovat a já Ti mezitím dělám snídani. Odcházíš a nezapomínáš na polibek a přání hezkého dne.
Jdu kolem Tvé práce, stavím se Tě jen políbit, napadne mě koupit Ti řezanou kytku, ať ten den máš hezčí. Nečekala si to a směješ se, většinou jsi to Ty, kdo kytky kupuje. Objímáš mě a držíš za ruku, jako, že jsi pyšná, že mě máš.

Večer přijdeš unavená, já se snažila uvařit Tvoje oblíbené jídlo, co si ráda objednáváš. Vyprávíš mi, co se stalo v práci a co by sis chtěla koupit a probíráme, kam pojedeme ve volných dnech na výlet.
Chci Tě vzít do kina, ale Ty jsi na něj moc unavená, v obývacím pokoji mám jednodušší verzi, vše co máš ráda, víno, Tvojí oblíbenou deku, notebook natažené prostěradlo a na Netflixu vybraný film co si chtěla vidět.

Leháš si ke mně do náručí, podřimuješ a budeš to zase chtít ode mě vše vyprávět. Líbám Tě do vlasů a hladím po ruce. Usínáš.
A já si říkám, jaký by to bylo, kdybych vše tohle s Tebou mohla jednou zažít a ne jen o tom snít.

Jaký by to bylo, objímat, líbat, spát vedle Tebe, milovat se kdykoliv a kdekoliv, smát se, tancovat, zpívat, hladit Tě, držet Tě za ruku a jen tak potichu vedle Tebe být.

Jsi moje kamarádka a nevíš, co se mi honí hlavou, já vím, že tohle nebude pro mě jednoduché.

Jaký by to bylo?
přidáno 19.01.2021 - 19:08
slavek: Miluji představy, mám to asi stejně jako Ty, píšu díky představám, myšlenkám a nevyřčeným slovům, jen někdy zabloudím a nevím kde je realita =)
přidáno 19.01.2021 - 18:59
Neu: Ráda bych dala stejně jako Ty 100%, jen to není správné načasování s přiznáváním, projevovat city někomu kdo je zamilovaný jinde je těžké, o to těžší když je to kamarádka, miluji jí, ale vše to ovlivní, můj náhled na ní, nechci jí ztratit, to si radši o ní budu jen snít, i tak díky za dodání odvahy =)
přidáno 19.01.2021 - 17:41
Amelie: Ta láska na papíře zůstane navždy, ale zase ti nic dalšího nedá. Já se vždycky raději přiznám a dám do toho 100%, abych někdy nemusel litovat, že jsem to neudělal.
přidáno 19.01.2021 - 17:12
Představy jsou nekonečným zdrojem energie pro nitro. Díky nim jsem začal psát...
přidáno 19.01.2021 - 14:36
Neu: Děkuji za hezký komentář, který mě nutí se zamyslet, zda se někdy přiznat, nebo jen snít a mít tuhle romantickou představu =)
přidáno 19.01.2021 - 12:54
Časem by se to stalo rutinou a ty sny by odešly. Láska je často daleko romantičtější ve fantaziích, snech, tužbách a na papíře, než v reálu. Navíc, ta na papíře (nebo tady v bajtech) neumírá. Je dobře, žes jí kousek, tak pěkně zachytila.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jaký by to bylo? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kruh
Předchozí dílo autora : Zlomený srdce

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku