wau
přidáno 02.12.2020
hodnoceno 0
čteno 433(4)
posláno 0
Probuzen, jen uboze.
Zrozen, z němých odevzdání.
Král umřel, ať zdechne další.
Vnímám tu bolest, už otupělou.
Jsi tu se mnou, prostě jen někdo.
Deska obehraná, vzpomínka poblitá.
Umřu dnes nebo zítra zas, zápasím.
Nemám dost sil, utnu tu hlavu děsivou.

Hraji hru, hledám vzduch, přiznám poplach.
Krutá stopa zprofanovaný, důvod ke zničený.
Zde jsem jako co téměř něco, vyloučeně smrdutého.
Hovno exkrement hnusný podlitý krví, zničený nuzný.
Něco se stalo asi jsem miloval, kde jsou postupy krvácení srdce.
Zničení té myšlenky, uříznutý na cirkulárce, do země položen.
Prach v očích nevidím nic, neslyším sám sebe hnít v krabici vznosné.

Nosím krachy mé osobnosti, utíkám krajinou různých fantastických bytostí.
Už nejde mně spravit, restartovat jen dožít jako světa potíž, upocená tvář.
Zrada už mně napadla, přepadla mačetou rozsekala, je mně lehčí nosit zazdít.
Donesu kruhy mé mírné vzpruhy, někdo mě stále kurví, zatáčka předposlední.
Lehni si a už se nehni, nepři se mlč zalepím ti hubu, nepustím hudbu, usínám.
Rozjebu tě chceš to jako já, vezmi si drogu, více ucítíš proč se tlemíš s čurákem v hubě.
Uhnětu něco co možná jsem i já, nebo mně někdo podoben, zřítím se do sopky mluvící.
Poslední slova písmena rozjařená, už téměř uvařená, stěna z mých posedlostí obsedantních.
Protest napsán krví a výkaly smrdí člověčenstvím, je tam psaná pravda, zaníceně vyzvracená.
Kolik cest toliko dějství, scéna plná lidí vyjevených oni neví, jen se rozutekli zním už nic neslyším.
Cti nebo tisíce v ruce kolik ty vlastně stojíš, každý lze se koupit, jen ta cifra je u každého jinačí.
Mračím se má podoba ve výlohách jsem to opravdu já, nebo jen noční můra denní a tak zasraně zlá.
¨


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
APOKALYPSA : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : OLOUPEN
Předchozí dílo autora : JEN TREST

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Le Jerrr řekl o Adrianne Nesser :
Anet... " upe nejvíc v pohodě holčina"--- takoýhle komentář by byl asi v dnešní době populární a zcela normální, ale myslím, že bude prostě stačit když napíšu: " Anet, seš super holka a moc si tě vážím, tak ať ti to zůstane....Už teď, i když mám ještě opici jak hovado, se moc těším na tu oslavu v Díře!!!: )
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku