Komixová karikatura moravskoslezských hygieniků. Nyní zastávám názor, že název dílu by neměl vymýšlet autor, ale spíš takoví čtenáři, kteří se k dílu chtějí vracet nebo o něm dál mluvit a psát, takže vám dávám šanci. Pokud chcete, navrhujte, prosím, název v komentářích... (Ale nemusíte, pokud nechcete.)
přidáno 02.08.2020
hodnoceno 3
čteno 981(12)
posláno 0
Kdo dle vašeho názoru dovede knize vymyslet nejlepší název?

[0x]
Původce (koho jako prvního napadlo dané téma)
[2x]
Autor (kdo knihu napsal)
[0x]
Nakladatel (kdo knihu vydal)
[1x]
Knihkupec (kdo knihu prodává)
[0x]
Zákazník (kdo si knihu koupil)
[0x]
Čtenář (kdo knihu přečetl)
[0x]
Fanoušek (kdo knihu obdivuje)
[0x]
Překladatel (kdo knihu přeložit do cizího jazyka)
[0x]
Někdo, kdo knihu v životě neviděl


hlasovat mohou pouze přihlášení
přidáno 04.08.2020 - 12:50
otázka nezněla: "Kdo má právo vymyslet název?"...
přidáno 02.08.2020 - 16:44
vanovaso: To je možný názor, který bych asi zastával/a, kdyby bylo určení názvu „sladké jako bonbon“, ale viděl/a jsem, jak pitomé názvy dávají překladatelé překladům zahraničních děl do češtiny, a pak jsem četl/a, jak prý nakladatel odmítl vydat knihu pod názvem určeným autorem a to ne, proto, že by byl zlý a nechtěl autorovi dopřát jeho právo, ale prostě proto, že pod tím názvem by se ta kniha neprodávala. Děsí mě, jak mohu určením označení, které vlastně vůbec k ničemu nepotřebuji, znehodnotit práci, kterou třeba nějakému dílu věnuji, protože ho pak potenciální čtenáři kvůli tomu vůbec nezkusí. (Mám s tím zkušenost i z opačné strany – kvůli názvu jsem se velmi dlouho nezajímal/a o Jméno růže, přestože když jsem se k tomu románu pak jednou dostal/a, docela mě některými prvky zaujal.)
přidáno 02.08.2020 - 16:09
Kdo vymyslí nejlepší název asi vůbec nezáleží na tom, jaký má ke knize vztah. Myslím si ale, že jediný , kdo má právo , je autor.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Karikatura (vymyslete název)(1) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Možnosti vnímání paralelních fiktivních realit (2)
Předchozí dílo autora : Víťulínečkův omyl

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku