Explicitní...
přidáno 23.07.2020
hodnoceno 2
čteno 525(10)
posláno 0
Přijdeš domů a voníš jeho parfémem. Když na Tobě leží, vnímáš jeho chlupy na hrudi? Jaký je to když do tebe proniká, vzdycháš mu u toho do ucha? Když Ti to dělá zezadu, přirážíš tak jako mě? Když Tě ochutná, říká Ti jak sladká jsi? Udělal se Ti na tvář, na tu stejnou co líbám před spaním. Rudneš při zprávách, které Ti posílá, píše tam, co Ti zase udělá. Děláte to, co se mnou nemůžeš? Na co myslíš, myslíš, že nic nevnímám? Tvoje chování vše prozradí, jsi jiná, v hlavě si přehráváš, co jste spolu dělali. Honíš se za sexem, ale sakra kde je mezitím vším láska? Co já, jsem další v pořadí, už jsem jen zvědavá jestli mi to někdy prozradíš a jestli to bylo nutný abych u toho všeho byla i já...
přidáno 26.07.2020 - 18:40
Hodně realistické, hořce smutné. Díky, a jak říká človíček, hodně zdaru...
přidáno 23.07.2020 - 23:56
Samej hemofrodit,postele spařený srdce zmařený.Jednou ty energie pochopíme a přestaneme se šikanovat a trápit všichni navzájem.Hodně zdaru děvče.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Doznání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zlomený srdce
Předchozí dílo autora : Moje/volná/svoje

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Aliwien řekla o ivkaja :
Příjemná žena, se kterou jsem měla možnost setkat se i osobně. Nesporný talent v napsaných básních se nezapře. I když - básnění ve spojení s "nostalgikem" se mi rozhodně líbí víc a nemá chybu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku