přidáno 01.07.2020
hodnoceno 6
čteno 714(14)
posláno 0
Jsem úplně stejně blbá jako většina žen. Tedy minimálně co se otázky krásy a postavy týče. Prakticky od té doby, co jsem k vodě začala nosit i vrchní díl plavek, řeším i svou postavu v nich. Nečte se mi to po sobě dobře, to mi věřte, ale chci být v tomto naprosto upřímná. Většina žen prostě řeší, jak vypadá a co hůř… většina z nás si neustále myslí, že hrozně. Tak se nezlobte, že zde vyklopím ženský mozek bez cenzury.

Dámy, znáte následující situaci? Makáte ve fitku na rotopedu a sledujete hubený zadek slečny elegantně kráčející na páse před vámi. Uzavíráte vnitřní sázku, jestli začne i běhat nebo šla do fitka jen předvádět své dokonalé pozadí. Potíte se a do elegance laňky před vámi máte hodně daleko. Zrychlíte na stroji z části hlavně z nasranosti na celej nespravedlivej svět. Slečna sotva zadýchaná seskočí z pásu, aby se svůdně protáhla. Ta skinny bitch sem přišla snad jen pro to, aby nás ostatní nasrala! Vedu dál svůj vnitřní monolog a všímám si, že nejsem zdaleka jediná, kdo skinny bitch závistivě pozoruje. Trochu se zastydím a odkráčím raději na druhou stranu posilovny odkud na tu… krávu neuvidím.

V obchodech s oblečením bývá situace dost podobná. S tím rozdílem, že se nemáte, jak vyzuřit, když ta vychrtlina před vámi kupuje šaty, které vám tak akorát zvýrazňovaly špeky. Takže když to ze sebe nevybrečíme v kabince, tak vždycky pomůže dortík v kavárně…

Proč se ženy vidí vždy daleko hůř, než je vidí ostatní? Nikdy jsem neměla nadváhu, a přesto jsem byla se sebou většinu života nespokojená. Rodina i partner mě mohli přesvědčovat o opaku, jak jen chtěli. Pomalu se z této ženské posedlosti probouzím až posledních pár let. Člověk tak nějak přehodnotí priority, a navíc má taky spoustu povinností. Úsměvné uvědomění však přišlo teprve nedávno.

Po dlouhé době jsem se znovu ocitla v posilovně. Návštěva byla uskutečněna vyloženě z nudy. Podle toho taky mé cvičení vypadalo. Aby se neřeklo, udělala jsem pár temp na rotopedu. Líně si obešla stroje, za využití těch nejlehčích zátěží. Po pár jogínských pozicích na žíněnce si všimnu zamračeného pohledu cizí paní. Tak trochu nenávistným skenem mě obdarovala i rudá slečna na běžícím pásu. Bylo to jako blesk z čistého nebe. Ten den jsem totiž v posilovně byla tou vychrtlou krávou já sama. V zrcadle jsem nezaregistrovala nic tak úžasného, co by mě do kategorie skinny bitch mělo zaškatulkovat. Možná mi změnou stravy zmizelo trochu celulitidy, ale za to si snad ještě nezasloužím závistivé pohledy. Nebo ano? Je možné, že zatímco já vzdychám nad útlými pažemi přede mnou, za mnou si mezitím někdo zoufá nad mým pasem? A je ještě někdo vzadu kdo zase chce lýtka té před ní? ANO! My ženy se totiž často motáme v naprosto absurdním kolotoči sebekritiky a bohužel i závisti.

V tuto chvíli jako bych slyšela; „Za to mohou panenky Barbie a módní časopisy.“ Nuže, o tom, jak moc systém ovlivňuje životy nás bezvýznamných figurek, mám víc konspiračních teorií než Youtube. Žádná nás však nezprošťuje vlastní odpovědnosti. Znalost příčiny, nám totiž jen přidává povinnost věc změnit. Tak nebuďme bitch, ale laskavé a sami sebou. Kdo ví, možná, že když na tom přestaneme lpět, nakonec budeme i skinny.
přidáno 02.07.2020 - 10:05
slavek; človiček : Děkuji i za Vaše vyjádření. V tomto fejetonu jsem dbala hlavně na strukturu díla, aby splňoval parametry žánru. Zaujalo mě, jak si každý v tématu našel něco jiného až dokonce vlastně opačného než původní myšlenku. Nejspíš budu psát kontroverzní témata častěji :D A hned další může být Církev vs. Ezoterika :D
přidáno 02.07.2020 - 08:44
Moc pěkný fejeton, opravdu ze života. Málokdo, zvlášť málokterá, umí takto otevřeně napsat na toto téma. Vím dobře, že tyto pocity má hodně žen, holek, děvčat, dam (nehodící si škrtněte) a bývá naprosto zbytečné jim to vymlouvat. Ale pokud tyto postoje nejsou příliš chorobné, tak moc se zase neděje. My kluci zase trpíváme ješitností a taky si to málokterý z nás nechá vymluvit.
Asi bude u obou pohlaví v pozadí ta věčná lidská touha mít to, co nemáme, a mají to jiní. A samozřejmě taky ta móda/módnost. Která v jakýchsi nesmyslných cyklech přichází a odchází a někteří jí podléhají až příliš. Teď je to štíhlost. Dříve to byla plnoštíhlost až zakulacenost (stačí mrknout třeba na obrazy od Renoira, neřkuli Rubense). A kdykoli se to může zase změnit.
Ale pravda, která tady už zazněla, je, že holky vždycky byly, jsou a budou krásné. A my v nich vždycky tu krásu najdeme.
přidáno 01.07.2020 - 17:24
A jak to vidím očima muže?To, co je hezký moc, sebou přináší spoustu nepříjemností.Takový bonbón pro vosy. Pokud je objekt jen hezkej a nic víc tam není.- Vosám je to jedno ,ale rozumný člověk hledá víc. Pokud má žena jiskru intelektu, vždy získá ctitele pokud si to sama nezakazuje právě tou sebekritičností.A bonus závěrem.Pokud je žena dobrou matkou, ale i hospodyní, pak je zproštěna hodnocení.A osobně tvrdím že bříško po dětech je metálem a pokud chlap to břicho někdy hladil,když čekal s partnerkou rodinu..neměl by mít nikdy námitek.Jste krásné.Buďte si toho vědomi.
přidáno 01.07.2020 - 14:36
dvakredencedekadence: aaa první zloba na ženský mozek bez cenzury... :D No je to citlivé téma to je pravda. Ve fejetonech používám sebekritiku a sarkasmus... někdy je hold tvrdší než jindy. Trochu mi připadá, že dílo nebylo pochopeno. Škoda pro mě... hold ne vždy to vyjde. Ale počkám ještě na další názory. Přesto děkuji za zajímavé zrcadlení.
přidáno 01.07.2020 - 14:18
Pivo
přidáno 01.07.2020 - 14:08
nemám ráda zhrzenost. na konec se text snažíš trochu zachránit, ale pořád... mně hlavně sere, že je mezi ženami normální se neustále porovnávat, závidět si a na základě toho nenávidět. ty s tímhle předpokladem pracuješ a i když máš na konci jakousi "pozitivní zprávu", stejně v ní počítáš s tou závistí ze strany žen vůči tobě a tu předkládáš jako tvoji "výhru". jakoby ani neexistovaly ženy, které takhle toxicky nepřemýšlí. pojem skinny bitch beru jenom jako název fajn drinku. a to, že média a reklamy ovlivňují standarty lidí (všech lidí, nejen žen), je jasné roky, na to nepotřebuješ konspirační teorie, na to je hromada vědeckých výzkumů. asi se snažíš šířit nějakou pozitivitu vůči sama sobě i ostatním ženám, ale jdeš na to hrozivě špatně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skinny bitch : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tiskový mluvčí anděla
Předchozí dílo autora : OKO

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku