Prosím o zpětnou vazbu v komentu. Děkuju
přidáno 14.06.2020
hodnoceno 6
čteno 620(14)
posláno 0
Ležím.
A přemýšlím.
O životě? O lásce a planých nadějích?
Asi, čím víc mám srdce rozlámané, tím méně věřím, že ho někdo znovu slepí.
Ale jak někdo může milovat někoho, kdo už takhle nechce milovat?
Ikdyž. Asi chce, ale spíš se bojí.
Kdo to bude a kdy přijde?
Ale trvá mu to.
A co když nepřijde?
Takové otázky probíhají v mé hlavě a křičí skoro je slyším, ale ano slyším je. Je to nepříjemné, ale mám tomu věřit? Nebo žít v planých nadějích, že jednou možná přijede princ na bílém koni.
Miluju pohádky, ale zároveň i nenávidím.
Jak můžou být spolu šťastní po celý život a navždy? A jestli mně někdo na tohle dokáže odpovědět, tak budu vděčná. Jenže tohle asi nechápe nikdo, prostě pohádky.
Tolik otázek a tak málo odpovědí...
přidáno 29.11.2020 - 15:40
Soucítím s tebou..
Mám přítele od svých 15ti let a teď je mi 20.
Myslím si a doufám v tu pohádku, o které ses zmínila.
Věřím v to, že když někdo odejde, tak odejít prostě měl..
A najde se ten nebo ta "pravá".
A taky věřím v to, že můžou být dva spolu navždycky, tak, jako si to slibujeme s přítelem.. Jen se oba dva musí snažit. Musí komunikovat, říkat si úplně vše, být věrní, vzájemně se snažit chápat, být oporou, dělat vše jeden pro druhého a možná nebýt spolu zas tak často, jak jsem někde slyšela.. mít nějaký společný koníček, nebo zájmů... Hlavně se nehádat. Když k tomu má dojít... mlčet. Pak si o tom jen popovídat..
Já v to věřím
přidáno 15.06.2020 - 23:29
Chawwá: Souhlasím s tebou v tom ,že pokud má člověk kladný vztah k sobě, dá se přežít ledacos.A pak je nutno žít aktivně.To je hojivá mast na cokoli.Hodně zdaru všem.
přidáno 15.06.2020 - 23:24
Souhlasím s Neem a Slávkem. Připomělo.mi to můj, na dně krabic zahrabaný, sešit s názvem "jak chutná život v sedmnácti". Jo, spoustu otazníků, bolesti, zklamání, lásky...a bylo to sakra těžký. I dnes si.umim srdce zlomit a bolí to. Recept na štěstí úplně nemám. Ale každé setkání, zamilovaní, šťastné i nešťastně je zkušenost. A i když to bolelo, vždy mě to nějak posunulo dál, naučilo něco o mě, formovalo. A i díky tomu dnes taková, jaká jsem. A jsem ráda.
Někdo chytrý jednou řekl, že zamilovat se do sebe bývá románek na celý život...něco na tom je. Jak k sobě, tak k ostatním. Ať se daří.
přidáno 15.06.2020 - 09:12
Přečti si to za 20 let a zjistíš -Tolik odpovědí a tak málo otázek.Hodně zdaru .
přidáno 15.06.2020 - 06:48
Co dodat k rozboru, který napsal Neu?
Snad jen, že jedním (znějícím poněkud klišovitě) receptem na život i lásku jsou tolerance a pochopení. Netuším ovšem, jak si v některých situacích takový přístup udržet. Asi jen se po bouřkách snažit k němu vracet.
přidáno 15.06.2020 - 02:16
Zlomene srdce je neco, co zna, zvlaste tady, asi uplne kazdy z nas. Je to jedna z nejdulezitejsich lidskych zkusenosti a nenauci te to ani skola ani rodice ani televize ani nic jineho. Kdyby existoval recept na lasku navzdy, svet by byl k nesneseni. Ted to bude znit vsechno stejne fadne, ale cas to odnese jako voda a za cas budes zase milovat. Treba navzdy, treba jen na cas...v tom je kouzlo zivota, ze nikdy nevis co se stane a zaruky se neposkytuji. Soustred se na jine veci co mas rada a nech to odnest cas. Nezapomen, ze veci jako zklamani a prekvapeni nebo smutek a radost patri k sobe stejne jako bolest a laska. Ver mi, ze on urcite nebyl ani jedinej ani posledni, kterej stal za smutek, jestli vubec...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
S tím už nic nezmůžeš : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku