Jaké jste museli splnit podmínky, abyste mohli bydlet? Měřili vám inteligenci?
přidáno 12.12.2019
hodnoceno 7
čteno 758(18)
posláno 0
Zásadně protestujeme proti tomu, aby v našem sousedství bydleli muži. Máme děti a chceme je chránit. Zde je několik zásadních důvodů:

1. Muži mohou být velice agresivní. Velká většina agrese na silnicích, domácího násilí i chladnokrevné střelby do lidí je spáchána právě muži. Muži jsou nebezpeční!

2. Mezi muži je statisticky významně více sexuálních predátorů. Představují tedy hrozbu pro naše děti a měli by být preventivně pozavíráni v ústavech.

3. Na muže není hezký pohled. Zejména na ty, kteří chodí pravidelně na pivo a roste jim pivní břich. Nechceme, aby se na takové lidi musely naše děti dívat!

Souhlasíte-li s okamžitým zastavením výstavby chráněného bydlení pro muže v našem těsném sousedství, podepište přiloženou petici!


Toto je reakce na petice proti plánované výstavbě chráněného bydlení pro lidi s mentálním či kombinovaným postižením, jaké byly podepisovány v Náměšti na Hané a Svitávce na Blanensku.
přidáno 21.01.2020 - 07:41
Peklo.
přidáno 24.12.2019 - 06:15
Orionka: Mně by to jasné nebylo. Já tam ten dovětek potřebuji.
přidáno 23.12.2019 - 00:54
Dovětek nebyl potřeba, hned v prvním bodě bylo jasné, na co reaguješ. To nemíním jako výtku, naopak. Umíš dobře zacílit, tohle se povedlo (y)
přidáno 18.12.2019 - 06:17
Na první pohled to působí okatě sexisticky a myslím, že kdybys byla v USA ředitel nebo známý režisér, už bys byla bez práce, protože tam je nezajímá, jak to člověk mínil, ale stačí jim, když to může špatně vyznít nebo někoho urazit.

Po zamyšlení je mi z toho smutno. Myslím, že takové petice sepisují buď lidé žijící v (často předinternetové) sociální bublině, kteří chtějí svoje úzce vymezené poznání o světě bránit před čímkoliv, co mu neodpovídá, nebo v horším případě lidé, kteří těch lidí v sociální bublině chtějí využít k prosazení vlastního prospěchu.

Na druhé straně se v té situaci odráží také nedůvěra běžných lidí v politiky; ta stejná nedůvěra tu byla prakticky odjakživa a možná je to dobře; ani bych nechtěl/a, aby sociální sítě přesvědčily lidi, aby vládnoucím politikům stoprocentně důvěřovali a nechali je dělat cokoliv − třeba zařídit, že místní obyvatelé vymřou po nějaké chemické havárii a oni tam pak rozšíří těžbu uhlí, aby zvýšili ekonomickou úroveň, protože těm mrtvým lidem to určitě prospěje...

Ale zase ta nedůvěra může škodit, jak ukazuje tvoje „petice“. Je to složitý problém, na který nevidím jednoduché řešení.

Rozhodně zajímavá úvaha.
přidáno 14.12.2019 - 16:05
človiček: Mlčeti Zlato: Děkuji za komentáře a nadhled!
přidáno 13.12.2019 - 12:05
Hlásím se dobrovolně do chráněného bydlení. Podmínka: Poblíž pivovary, abych se nemusel dívat na ženský a poslouchat ty uřvaný spratky.
přidáno 12.12.2019 - 23:06
Občas mně známá pozve jako posluchače mezi cvokaře(nemíněno zle),aby měli cizí publikum,kterému se předvedou se svojí tvorbou.Jsou to projevy třeba recitací a vždy tam zajdu načerpat banální prostotu duše bez konvencí, ega a nadřazenosti.Když odcházím už nevím jistě jestli jdu od cvoků nebo mezi cvoky v naší(zdravé)? populaci.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sousedé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hladina
Předchozí dílo autora : Ještě

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mr Scraper řekl o rry :
moc a moc se mi líbí styl jakým píše :) hlavně do jejích povídek na literu jsem uplnej blázen. a navíc je moc super a sleduje anime ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku