přidáno 09.10.2019
hodnoceno 3
čteno 930(17)
posláno 0
Naše láska je velká,
Velká, ale velmi tenká.
Stačí málo, led se proboří,
Naše láska opět ochoří.

Budeme dva kusy ledu v oceánu,
Já a ty začneme tát k ránu.
Setkáme se a spojíme se v jeden.

Budou to dvě duše v jedné kře,
Nic nás už nerozdělí a nesetře.

I když se spolu potopíme,
Pod vodou ale dýchat neumíme.

Zemřeme spolu a dobře si povedem,
Protože jsme vždy byli za jeden.
přidáno 13.10.2019 - 22:39
Erika: Díky za odpověď. Všechno beru, rozumím, chápu; jen tu poslední větu čtu se skřípěním zubů i se zklamáním. Domnívám se, že takovýmhle přístupem ke kritice si člověk zavírá dveře k růstu. Ale budiž - tvá volba.
přidáno 10.10.2019 - 19:58
milancholik: Myslím, že každému se to líbit nemusí.
Proč a jak jsem to napsala? Protože mě to takto napadlo a v danou chvíli jsem to tak cítila. Složila jsem to asi před pěti lety,byla jsem mladší, než jsem teď.
Pokud se ti to nelíbí, tak mé příspěvky jednoduše nečti.
přidáno 10.10.2019 - 17:33
Vítej na Psancích, Eriko :)
Zaujal mě název, samo dílo už o trochu méně, bohužel. Umím si představit velkou lásku, ale tenkou? Jde-li o asociaci, že vaše láska je jako led, pak rozumím, že může být tenká, ale zas si to příčí s tím, že je/může být velká. "Setkáme se a spojíme se v jeden." Dva kusy ledu se setkají a spojí se v jeden? Pochopil bych, kdyby "se spojily v jedno". Píšeš, že začnete tát k ránu, a ob řádek že budete dvěma dušemi v jedné kře. Nic nás nesetře? - divný obrat.
Jestliže jste kry, dvěmi kusy ledu v oceánu, proč byste měli umět pod vodou dýchat?
Poslední verš: Protože jsme vždy byli za jeden... Spíš "za jedno".

Omlouvám se, že jsem hned tvé první dílo tak rozcupoval, čekám tvé připomínky, vysvětlení, reakci, diskusi. Děkuji. M.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku