přidáno 28.07.2018
hodnoceno 4
čteno 899(10)
posláno 0
Ležíš vedle mě, jsi nahá a já jsem šťastná, protože usínáš a na tváři máš spokojený výraz. Doufám, že se tak tváříš, protože jsme spolu strávily den úplně jinak než všechny ty předešlé. Byl jiný a výjimečný a budeme si ho spolu připomínat.
Vzala jsem tě na procházku do lesa, bránila ses tomu, že nejsi ten typ na chození. Od prvního kroku hlouběji v lese si vše vnímala, změnil se ti výraz a já byla nadšená z toho, že se ti to líbí. Řekla jsi, že si na procházce byla naposled jako malá holka a v očích jsem ti jí viděla.
Sedly jsme si na pokácené stromy, cítila jsem, jak jsi najednou nervózní, pohladila jsem tě po zádech, přisunula ses ke mně blíž. Ty tvé rty, milovala jsem je, už když poprvé vyslovily moje jméno a usmály se na mě, chtěla jsem tě už v tu chvíli líbat. Usmály se na mně a já si představila, jak moc hebké jsou, jen při pomyšlení na to, létali motýlci v mém břiše.
Zdála ses jiná, ale přitom tak krásně stejná. Řekly jsme si, že si to dovolíme, být spolu šťastné, i když se spolu známe dlouho a jsme kamarádky.
Políbila jsem tě první, bylo to jako bych v tu chvíli dotkla něčeho božského. Sen se stal skutečností. Polibek si opětovala a byl pomalý a dlouhý a tvé jemné rty patřily mě, pro ten okamžik.
Přiznala ses mi, že si o tom snila celou dobu, co se známe. Věděla si prý, že to bude tak krásné, já se jen smála.
Tvá ruka začala hladit tu mojí, předtím jsme se dotýkaly a daly si pusu, když jsme se delší dobu neviděly, ale tvé polibky a doteky nebyly ani tak jemné a horké jak v tu chvíli.
To napětí mezi námi opadávalo, věděla jsem, že nechceš zůstat jen u polibků a já si to přála stejně.
Vzala jsem tě k sobě. Vždycky se ti můj byt líbil a cítila ses bezpečně a pohodlně. Dokázala si v mé posteli usnout při filmu a to se ti prý jen tak nestalo.
Ponořené ve víru polibků jsme došly do mé ložnice. Začaly si navzájem sundávat oblečení, stály jsme najednou před sebou nahé, byla jsi tak krásná, tvá hebká pleť, tvá tetování, tvá prsa, tvůj zadeček, na který jsem se vždy tajně dívala, teď si tu stála a já chtěla plakat, protože si tu byla a moje, krásná, stydlivá.
S ústy plných tvých polibků jsem tě položila na postel, líbala a hladila tvé překrásné tělo, nemáš ho ráda, ale já ho miluji. Svojí rukou si mířila ke svému klínu, sáhla sis tam a nechala mě olíznout tvé prsty. Začala jsi reagovat na mé polibky, kterými jsem mířila níž, mezi tvá stehna. Byla jsi uvolněná a užívala si každé mé políbení, pohladila si mě po vlasech a já tě začala rychleji a dychtivěji svými ústy a jazykem laskat, vzdychala si a tvé tělo se napínalo v rytmu mého jazyka, chutnala si sladce, ještě teď to cítím. Ach, pane bože.
Podlehla si mému jazyku a já dosáhla orgasmu s tebou, nemohla si popadnout dech v těch elektrizujících křečích a smála ses.
Celou noc jsme se milovaly a mě chce puknout srdce, tvoje nahá krása, umírala jsem touhou tě líbat do rána a dotýkat se tě, byla jsi unavená a přemlouvala si mě ke spánku, řekla si, že to je nejkrásnější den tvého života a že nechceš, aby skončil. Usnula si.
Teď tu vedle mě ležíš nahá a já si tě v tom tichu prohlížím a chci si zapamatovat každý kousek tvého krásného těla, tvou chuť a hlavně tvojí vůni, tvá vůně mě dohání k šílenství. Bude mi po společně strávené noci vonět postel tebou.
Bojím se rána, vím že jsme si to dovolily jen na jeden den a zítra už budeme zase jen ty staré známé kamarádky a já si přeji ať tahle noc zůstane výjimečná pro nás obě už navždy...

Miluji tě, tebe, tvou vůni, duši, tvé chyby, tvou zlost a radost, tvé trápení a bolest, prostě celou..
přidáno 29.11.2022 - 01:11
Hmmm některé vůně se nedají nikdy zapomenout :)
přidáno 05.06.2019 - 00:42
I kdejaký puritán by měl připustit že opravdoví cit se nevejde do šablon.Jde o lechtivou zpověď nicméně jde o vůni, alchymii něžného sdílení a to kultivovanou formou.Pro mnohé silný šálek,avšak i Dalajláma říká nikdy nevěř člověku který při polibku nezavírá oči.Občas je dobré být jen polibkem a ne puritánem. Přesto láska vymře na odhalování,medializaci a to je škoda.
přidáno 29.07.2018 - 18:46
Gorwor: Děkuji Ti za veršovaný komentář, ale veršíky mi nikdy nešly...
Erotická fantazie to není,
snad lehké holčičí snění.
Ač to tu nikdo neocení,
pro mě je to romantické vyjádření.
Vyhnu se příště noční můře
a pozvu si někoho ke korektuře.
Díky :)
přidáno 28.07.2018 - 05:18
Rty stvořené pro lásku,
v bříšku pár bělásků...
Leč každého neužije
na sexuální (snad) fantasie.

(a ještě bez veršíků)

...a pravopisnou noční můru...
Tak prosím - najdi korekturu.

Jinak je to zajímavé čtení,
jen bojím se, že právě tady ... se moc neocení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vůně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzdálenost
Předchozí dílo autora : Chybíš

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o LoveWillTearUsApart :
Byl jednou jeden sladký sen, který vlastně možná ani nebyl tak sladký... Na to, abych pohádku dokončila, nemám nervy, zbývá mi jich už jen na snění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku