Jedna učitelka na nejmenovaném českém gymnáziu dala studentům velmi těžký test z anglického jazyka a nechala pak třídu demokraticky hlasovat o správných odpovědích. V testu neprospěli. Pokud politice rozumíte asi jako koza náklaďáku, tak byste neměli rozhodovat o budoucnosti národa. Už mám dost tupých vymaštěných kreténů, kteří ovlivňují svět.
přidáno 15.03.2018
hodnoceno 4
čteno 1234(28)
posláno 0
Blesku, Nově a hovNovinkám díky!
Jste páteř České republiky.

Chováte dobytek
a pak se divíte
že z nás je přesně to,
to - čím nás krmíte.



Ironie až to bolí.
U nás voli volí voly.
Nemáte nic lepšího na práci?
Čuráci.


přidáno 10.12.2019 - 12:00
heheh xD
přidáno 19.04.2018 - 19:32
spíš tragikomická.. každopádně má šmrnc..
přidáno 17.03.2018 - 00:38
S jednou myšlenkou souhlasím a to nesouhlas s demokracií chmm... Otázka do pláču, co je lepšího ( i s ohledem na morálnost )?
Druhá myšlenka ve smyslu můžou za to ta média a ti lháři a populisti,... Tam se rozcházíme. Dokud je možnost zajistit si pravdivé informace a dostat se k nim ( a relativně tomu nic moc nebrání. Snad jen to, že tomu musí člověk věnovat čas) můžou si lidi za to, že věří bludům, sami. Nadávat na to, že je hodně hoaxů a desinformací je jako nadávat na to, že jsou zemětřesení. Zakázat to nedokážem ovlivnit moc taky ne. Ale můžeme se jim bránit.
Ovšem kdo jsme my abychom mohli tvrdit, že my máme tu pravdu a víme koho je nejlepší volit a jak by to mělo vypadat. Myslím si, že neexistuje jediná osoba, která by měla tak velké diplomatické, politologické, ekonomické a morální znalosti
( Dejme odpovědnost odborníkům )
přidáno 15.03.2018 - 20:41
Haha, volná kanalizační výpusť. Pražská kavárna, havloidi a sluníčkáři versus Ovar, Estébák a ovčani. Tak jednoduché to snad není. Mě stačí náš ředitel, to je takovej krypl, je mu 51 a má to doživotně, to nevim, jak se jako sesazuje ředitel pobočky Úhulu. Ten už se celej rudej narodil, podrazák neskutečnej, přitom se pachtuje s restituentem, ke kterýmu chodí lovit srnce v pracovní době. Tomu dát nesmývatelný GPS gel do vlasů, jako to bylo v jednom sci-fi. To by se člověk divil, kde je ten buzík v pracovní době. Ten je tam tři dni v měsíci, jinak je furt někde v prdeli, ale né pracovně. A kdo proti němu z těch dvaceti lidí půjde? Zkostnatělé instituce. No jeden můj kámoš taky dělá na krajském úřadě, 400 lidí. On tam jen chodí na net, už leta. A tak dále. Těm lidem je prostě fajn.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Lehce znechucená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Haiku o štěstí
Předchozí dílo autora : Kila dárků

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku