pramálo poetická
přidáno 01.02.2018
hodnoceno 11
čteno 1056(29)
posláno 0
  
Za pytli s pískem
rozechvělí
čekali až přijde jarní voda


Každý sám po svém

Ten měl strach o dům

Ten zase doufal
že zmizí stará špína

Třetí chtěl jenom
na vlně se svézt


Nemohli dočkat rána

Řeka však byla
spoutaná do betonu
a příliš krotká


A pak se rozjasnilo

Domy dál stály
a bahno nezmizelo

Snad ho jen bylo
o trochu víc
  
přidáno 16.04.2018 - 06:31
Amelie M.: Tak tak. Díky moc za návštěvu :-)
přidáno 12.04.2018 - 20:56
.. moc pěkně zachycená realita.. povahy.. život.. :)
přidáno 06.02.2018 - 07:07
Amadeo´´: Možná tě zklamu, přestože ty jsi mě potěšil. Taky z duše nemám rád politiku v poezii, ale prostě jsem si tentokrát potřeboval zaznamenat ten pocit, který jsem získal. Pokud možno, ne moc okatě, což se sřejmě povedlo. Původně to taky mělo být v deníku, právě pro ty důvody, o kterých píšeš. Odhalil jsi to naprosto přesně. Díky za tvoji vnímavost.
přidáno 06.02.2018 - 06:54
Ginnare: vanovaso: Yana: Jojo, ze života. Bohužel nemusíme chodit moc daleko. Díky za nakouknutí :-)
přidáno 05.02.2018 - 20:50
Nemůžu si pomoct, ale první co mě po přečtení těchto řádků napadlo, je současná situace ve společnosti po nedávné volbě prezidenta. Vím, ta báseň s tím má společného pramálo, ale nějak mi to hned vytanulo na mysl. A to i přesto, že je mi tahání politiky do poezie doslova protivné. Omlouvám se Ti za to ale… možná to pro Tebe bude zajímavý pohled na to, že i takhle může čtenář báseň vnímat.

Četl jsem ji víckrát a musím říct, že se mi líbí čím dál víc. Souhlasím s ostatními, že je odlišná od Tvých jiných, ale přesto jsi to stále Ty se svou křehkostí, vnímavostí a s duší na dlani…
přidáno 02.02.2018 - 16:37
Stejná situace, jiná očekávání... Pěkné, že života...
přidáno 02.02.2018 - 13:14
Velká voda mě děsí. To už je asi doživotní úděl vytopených...
Zaujala mě :)
přidáno 02.02.2018 - 11:08
DDD: mam taky par basni, ktere vybocuji z me typiscke.tvorby. ale to k tomu taky.patri, vzdyt je svoboda slova a rozhodne se ti povedla, jen jsem ji v hlave porovnavala s temi tvymi znackovymi :) a kdy vyjde sbirka? Nebo uz vysla?
přidáno 02.02.2018 - 09:02
Taková...ze života, k zamyšlení...umění je čekat, větší, nic neočekávat, zajímavý počin
přidáno 02.02.2018 - 06:57
ioreth: Hrozně jsem váhal, jestli to sem dát. Ale asi jsem vlastně rád. Moc díky za zastavení a za tvůj názor :-)
přidáno 01.02.2018 - 20:49
Zajimavy pocin, ano, docela prozaicka na tebe :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Očekávání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Blátivá
Předchozí dílo autora : Zítra

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku