Bylo jich pět a já jen jedna...
přidáno 26.01.2018
hodnoceno 5
čteno 869(21)
posláno 0
Pondělí. Měl to být den jako každý jiný. Ale bohužel pro mě to tak nebylo.

Bylo jich pět a přišli si pro mě.

Vypadali naprosto nevinně. Těšila jsem se. To jsem ale netušila, co nastane.

Bylo jich pět. Pět démonů zkázy a zmaru, zoufalství a trýzně.

Vešla jsem do místnosti a uviděla je. Pokojně seděli a svou démonskou podobu (drápy, tesáky, případně šupinatý ocas a kožnatá křídla) měli pečlivě skrytou za roztomilé rozesmáté tváře, ze kterých vyzařoval klid a mír. Jak jsem byla naivní.

Bylo jich pět a obelhali mě.

Začala jsem svou pečlivě připravenou řeč o Eskymácích. Tu poměrně záhy strhli k debatě o tom, jak co nejbrutálněji zabít ledního medvěda. Rozsápat, roztrhat, sežrat. Pomalu mi docházelo, že to nebude jen tak.

Bylo jich pět a já jen jedna.

První kdo ze sebe strhl masku nevinnosti, byl jejich vůdce. Eda. Svoje tesáky zaryl do nebohé tužky a pařáty rozcupoval papír. Nepropadala jsem panice. Na boj s nestvůrami jsem cvičená. Ale stupňovalo se to. Dalším byl Lukáš. S chutí příšerám vlastní pozřel půlku lepidla a pak začal ronit ohnivé slzy, neboť mu lepidlo slepilo chřtán. Nevinně vypadající Matýsek. Běhal všude kolem a z jeho řevu mě jímaly mrákoty. Dílo zkázy dokonal Péťa. Využil svou nadlidskou sílu a urval víčko od vodovek. Následně kolem dřezu vylil hektolitry vody a štěkavě se smál, když sem se pokoušela ustát nevyhnutelný pád.

Bylo jich pět a já se nevzdávala.

Pokračovala jsem ve svém poslání. Pořád mi zbývala naděje. Anička. Roztomilá blondýnka, která celou dobu svědomitě plnila, co měla. V mém deliriu pro mě byla záchranným kruhem. Blížil se konec a s ním mé vysvobození. V místnosti panoval neklid. Řádění démonů se stupňovalo. Nezřízeně si do svých tlam plných tesáků cpali vše, co jim přišlo do spárů. A Anička. Ten anděl mezi stvůrami. Lihovým fixem počmárala celý stůl ďábelskými symboly. Nic není takové, jak se na první pohled zdá.

Bylo jich pět a dostali mě.
přidáno 09.06.2018 - 15:53
Super - fakt jsem se pobavil. Miluju příšery, i když upřímně řečeno asi jen ty vlastní .... :-)
přidáno 27.01.2018 - 14:01
DDD: Víc jich normálně je a sou v pohodě. Překvapivé bylo, že jich bylo pět a takhle zlé to bylo. :D
přidáno 27.01.2018 - 07:16
Je to naprosto skvělý. Takhle si docela často připadám, ale nikdy by mě nenapadlo to tak bezvadně a originálně zpracovat. A pozor, někdy jich bejvá i výrazně víc. Mám s nima z minulosti dost barvitý zkušenosti :-) Povedlo se ti to :-)
přidáno 26.01.2018 - 14:40
Zvláštní, originální, neuchopitelné, vtáhlo mne to :))
přidáno 26.01.2018 - 01:30
líbí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bylo jich pět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pomíjivost
Předchozí dílo autora : Televize není nepřítel, televize se dá vypnout

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku