přidáno 13.01.2018
hodnoceno 4
čteno 893(13)
posláno 0
Tady a teď.
přidáno 19.01.2018 - 10:03
:D, to koukám, že na to vůbec někdo reagoval...bylo to spíš úsměvné vnuknutí, hříčka se známým citátem...to "mi" je samozřejmě záměr, narážka na egoistický přístup jednotlivců ke světu no a "tady a teď" je přece jen, že po nás potopa...toť vše.
přidáno 17.01.2018 - 15:25
jo_: Autor byl dle mého vkusu až moc stručný, své myšlenky, pocity a rozpoložení ukryl tak dokonale, že z těch osmi písmenek člověk nemá žádný požitek. Navíc myšlenka díla- My jsme svět, tady a teď? Mám dojem, že už jsem to v jedné české písničce slyšela. :)
přidáno 16.01.2018 - 21:37
Birtiri: přiznám se, že komentář mě pobavil.. :-) snad ještě víc jak původní dílo :-) ale na druhou stranu autorovi rozumím, ukryl do těch pár písmen svoje myšlenky a pocity, aktuální rozpoložení.. něco, co nechtěl, aby zapadlo v čase.. jen my - anebo mi? Sorry jako - to v tom nedokážeme najít..
přidáno 14.01.2018 - 16:28
Mi s měkkým i je myšleno jako umělecký záměr? :D Už jen kvůli tomu jsem tuto báseň rozklikla a byla jsem překvapená ještě víc :D. Připomíná mi to umělce, co udělají jednu tečku na plátno a pojmenují to- Úsvit měsíce :D. Asi nerozumím všemu nebo mám špatný vkus :D.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mi jsme svět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Fýlings
Předchozí dílo autora : System Error

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :
Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku