...z opeřence věnce...
přidáno 06.12.2017
hodnoceno 4
čteno 1594(14)
posláno 0
Hřbitov
kam chodí gayové kouřit
když jsou zmatení

Kde domov můj
skučí meluzína v márnici
blues o černém kašli

Vrávoráš ven
oči propadlé do stínů
kočovného herce

Haluze stržené větry příslibů lepších roků křupou jak ztrouchnivělé kosti pod línými pohyby nevyžádaných myšlenek vytažených z bahnitého toku nevyužitého času zadumaného utečence z kola obyčejů.

přidáno 10.12.2017 - 23:46
připomněla mi kousek z jedné finské knížky, o schovaných místech ve městě (a o gayích), taky je tam večer a zima a zmatek.
přidáno 10.12.2017 - 22:56
Ginnare: Náhoda? Záměr? To bys to tam musela vidět, moc hezké místo Mikulášský hřbitov, já si tam byl jen zafajčit trošku konopí s panem Tylem. Dřív mi ho tam chtěl jeden teplej cikánek zadarmo vykouřit, řekl jsem mu díky, nechci. Prozradil mi, že se tam schází buzny, takovýto výraz použil. Tak jsem mu dal alespoň tři cíga, to mu udělalo taky radost, tudíž v tomto díle je použito slovo kouřit ve smyslu tabákovém. Je tam pokoj od tepu velkoměsta, výhled na řeku a tak...A Škoda má na náhrobku místo anděla ozubený kola a kanóny, ten potáhnout nechtěl.
přidáno 10.12.2017 - 04:53
Děláš z nás zadumané utečence. Alespoň u mě to tak funguje. Náhoda? Záměr?
Líbí se mi...
přidáno 06.12.2017 - 23:30
hmmmm

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Dopoledne s Tylem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Věrnost
Předchozí dílo autora : Milá čtverka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku