z cyklu "Velkopopovické mýty a legendy"
přidáno 10.09.2017
hodnoceno 3
čteno 1328(9)
posláno 0
Ze začátku to byl den jako každý jiný. Jel jsem se sestrou do školy autobusem jako vždy. Hned jak jsem však nastoupil do autobusu, padlo na mě podezření, že se dnes stane něco hloupého. Na tom nebylo nic zvláštního - autobus řídil Vláďa, jeden z nejpodivnějších autobusáků, které jsem znal.

Vláďovi bylo asi čtyřicet pět let. Měli jsme na něj se sourozenci podezření, že jezdí pod vlivem alkoholu, protože se choval velmi zvláštně. Například jednou, když s ním jela sestra do školy, usmyslel si, že nepojede, dokud nebudou cestující zpívat hospodskou písničku "Nepudu domů". Naštěstí si to po chvilce rozmyslel a pokračoval v cestě.

Každopádně budu pokračovat ve svém příběhu: Když jsme projížděli Brtnicí, vjel nám do cesty traktor. Autobusák se rozčílil: "Co si to dovoluje, vjet mi tím svým traktorem do cesty! No a teď ještě ke všemu nechce ani vycouvat! No počkej, já si to s tebou vyřídim!" S těmito slovy vystoupil z autobusu a začal na traktoristu hulákat sprosté nadávky. Traktoristu to vytočilo, vystoupil z traktoru a také začal nadávat. Vláďa si usmyslel, že mu dá za vyučenou, a chtěl dát traktoristovi ránu pěstí.

Naštěstí z autobusu vystoupil plešatý, asi padesátiletý muž, a řekl: "Pánové, snad se to dá vyřešit, chovejme se jako gentlemani." Oba se naráz uklidnili, autobus vycouval a traktor projel. Poslední věc, kterou autobusák vyjádřil svou nenávist k traktoristovi, byla to, že na něj skrze okénko ukázal vztyčený prostředníček.

Když jsem pak přijel do školy, zeptal se mě kamarád, kde jsem se tak dlouho zdržel. Odpověděl jsem: "Ále, porval se nám autobusák s traktoristou..."

* * *

Z ranně novověkého rukopisu neznámého autora opsal Severák
přidáno 18.10.2017 - 13:26
Ještě víc než obsah, mě zaujaly komentáře. Že bychom tu měli nový spor o pravost rukopisů? To už tu tuším svého času v Čechách bylo. Možná někdy na počátku novověku. :)
přidáno 10.09.2017 - 20:37
Singularis: ale já to opravdu opsal ze starého rukopisu anonymního autora. Poll to není.
přidáno 10.09.2017 - 19:01
Aby to nebyl falzifikát, stylem mi to připomíná jistou "poll" a mám jisté pochybnosti, zda na počátku novověku jezdily traktory...

Jinak, v prvním odstavci chybí alespoň dvě slova. Působí to trochu nedodělaným dojmem.

Ale "Z ranně novověkého rukopisu neznámého autora opsal Severák" zní hezky. Připomnělo mi to, jak jsem parodii na Jméno růže začínal stylizovaným prohlášením, že ten příběh jsem si vytiskl z blogu, který mezitím přestal existovat... :-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hádka autobusáka a traktoristy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Natálie
Předchozí dílo autora : Naivní bídák

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Adrianne Nesser :
Skvělej člověk, kterej nikdy nezklame!! Je s ní prdel.. Kdo nezažije, nepochopí! Chybíš mi, ty i ten zbytek supr lidiček ze třídy...!
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku