Je to blbost, ale má to jistý hlubší smysl, no uznej...:)
přidáno 20.05.2008
hodnoceno 2
čteno 1426(15)
posláno 0
Mobilní telefon je závislý na osmičce. My jsme závislí na mobilu – tudíž my jsme závislí na osmičce...
Já jsem blázen, říkej si, co chceš, já ti to potvrdím. Telefón mobilní mám už nějaký ten pátek a bez několika prvních pátku jsem na něm (nemám ráda slovo, které teď použiju) závislá. Možná lépe řečeno, jsem závislá (v tomto spojení zdá se mi to odpustitelné) na druhých lidech. Miluju společnost a ač mi mobil vyžírá peněženku, udržuje mne na blízku, když jsem v dáli.
Každé tlačítko je nepostradatelné, absence jakéhokoli z nich by používání tohoto technického zázraku značně zkomplikovala. Představ si, že by ti, tobě, chyběla na klávesnici osmička. Uvědomuješ si o co bys přicházel? O 3 strašlitánsky důležitá písmenka: T, U, V. Bez nich jsi naprosto v koncích, jelikož ztrácíš možnost komunikace (přes SMS) s druhým člověkem. Když píšu, posílám zprávu tobě, vám! Koho prosíš? Prosím ě, Msím i něco říc!, Zaolám i erý! Kdy???…
Nechci osmičku povyšovat, jen to ne, ale když se nad tím zamyslíš, tak – tedy pro mne mobil ztrácí svoji hlavní funkci = komunikaci s těmi druhými.
Moji milí výrobci telefonů, děkuji vám za osmičku!
přidáno 22.11.2008 - 12:52
to s tou strátou právě osmičky je zajimave :-)
přidáno 31.05.2008 - 12:47
ujetější úvahu jsem asi ještě nečetl :) tedy, kromě těch svých :)
ale jo je to dobrý, taky děkuji ...i za 2, 4, 5, 6 :o)

A H O J

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mobil (a jeho/naše závislost na „8“) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Má mne rád, nemá mne rád...?
Předchozí dílo autora : LEPIDLO

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
kmotrov
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Me and you and all the others řekla o Lay :
moje zlatá sedmikráska. kafe. sem fakt moc moc moc ráda, že tu jsi, že tě můžu číst... a že tomu někdy i rozumím:+) love. M.**
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku