přidáno 15.03.2017
hodnoceno 7
čteno 1085(21)
posláno 0
zrzavá potvůrka
z nory vykoukla
šla schánět potravu
aby nebyly o hladu
mláďátka lišky
vzala jim šišky
přidáno 16.03.2017 - 17:20
Tom Cortés: diky za kritiku, mělo to byt humorné :-)
přidáno 16.03.2017 - 14:57
Hm... na jednu stranu se tě musím zastat, ale jen částečně. Tenhle typ tvorby, kde se využívá non-sens, může být dost účinný. Stačí se podívat na Vodňanského, Fryntu, Žáčka, nebo na básně Plíhala.
Problém je, že fungují jenom tehdy, kdy ten non-sens vytváří vtip nebo zajímavou pointu. A ta tu není.
přidáno 16.03.2017 - 14:54
vasikk: Janička je tu naozaj za hodnú. Nedá mi to, musím sa spýtať, či máš snahu v budúcnosti tvoriť aj serióznu poéziu? Ten červený škeriaci sa čertík, totiž naznačuje, že to s tvorbou myslíš vážne, ale... odhliadnuc od toho, že líška sa šiškami živí naozaj len výnimočne a od faktu, že písaním jednoduchých rýmovačiek si môže mozog oddýchnuť nenáročným spôsobom, pravdou je aj to, že takéto veršíky Ta v tvorbe neposunú dopredu, skôr naopak, budeš stagnovať a prešľapovať na mieste alebo ešte horšie, "cúvať". Tak si vyber sám... Good luck v ďalšej tvorbe a vitaj medzi nami! ;)
přidáno 16.03.2017 - 12:58
děkuju všem za milé komentáře
přidáno 16.03.2017 - 08:32
ráda budu žít s myšlenkou že jsi čistá duše a co na srdci to na papíru, víš je to takový infantilní a to já jsem tady za hodně hodnou :-)
přidáno 16.03.2017 - 07:36
No, je to sice hezký rým, ale žiju v domnění, že liškám šišky moc nejedou :-)
přidáno 15.03.2017 - 23:13
?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
liška : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : červík
Předchozí dílo autora : kráva

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku