Prolog (krátký úvod k "tajuplné" povídce)
přidáno 12.02.2017
hodnoceno 3
čteno 1133(6)
posláno 0
Temná, hluboká noc. Spící louka ponořena do ohlušujícího ticha. Jen lehký letní vánek, pohrávající si se stébly trávy, místy narušil mrtvolný klid noci. Jemným dotekem je dokázal pomalinku rozvlnit a s citlivou vášní milenců zajížděl stále hlouběji. Hřejivému mámení nedokázala odolat žádná nať. Jednu po druhé polibkem roztančil do slastného opojení, až se tělem i duší zcela odevzdaly cizímu návštěvníkovi. Nechaly se vést po jeho mužných vlnkách, prohýbaly se a samou rozkoší milostně zašuměly… Pak zmizel. Vše utichlo v dychtivé očekávání návratu.
Bdící Luna pozorovala stále se opakující akt. Namodralým světlem ozářila nevinnou pláň. Chránila ji před temnotou a dodávala jistotu i bezpečí. Stejně jako Matka, jenž hrdým úsměvem a peřinkou brání chladu narušit spokojený spánek milovného děťátka.

Vzduch nasákl harmonií, láskou a něčím dalším… Velmi děsivým!
přidáno 09.03.2017 - 17:55
jsem zvědav na pokračování :-)
přidáno 12.02.2017 - 20:03
Pajalord: Děkuji :) v týdnu bych měl snad přidat další část.
přidáno 12.02.2017 - 19:51
Pěkný prolog :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Noc : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Svědomí
Předchozí dílo autora : Samota

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku