Čas oponou trhnul a kdo chvíli stál, ten stojí opodál
přidáno 01.01.2017
hodnoceno 0
čteno 946(8)
posláno 0
Trvalo mi téměř 57 let a hromadu přešlapů, velkej koš špatných rozhodnutí, rozsypaný manželství, pár nepodařených vztahů a milostných epizod, několik i nenaplněných, než mi to docvaklo. Život je vlastně neuvěřitelná PRČA.

Život je totiž otázka volby. Řečeno jinak "PROŽIJETE TAKOVÝ OSUD JAKÝ SI SAMI ZVOLÍTE" Vím, že mne spousta lidí pošle do průhonic, ale člověk, i když tomu lidé nevěří, má ve své moci ovlivňovat svůj osud.
Má totiž svobodnou vůli vybrat si jakým směrem se jeho život bude ubírat. "Vždycky" má možnost volby a vždycky si za svoje průsery může jen on sám a nikdo jiný. Osočování kohokoli a čehokoli ze svých průserů je jen a jen nejapná výmluva.

Je to vlastně stejné, jako když někomu dáte recept na zlepšení a zkvalitnění jeho života a on vám na to řekne "JÁ NEMÁM ČAS". Jestli někdo nemá čas na sebe, tak na co už proboha ten čas proje..l. :-)
Jako děti moc možností ovlivnit to, jak nás okolí formuje nemáme. Musíme se naučit spoustu věcí, jenže s těma důležitýma nám do hlavy nacpou asi milion tun neskutečnýho balastu, kterýho je nejlépe v průběhu života zbavit, protože nám život neskutečně komplikuje a někdy i znemožňuje. Kolik z nás to vzdalo a ukončili to vlastní rukou?
Mohl bych o tom napsat tisíc řádků, tak jak o tom již napsali mnozí přede mnou, ale to si, pokud opravdu chcete, můžete přečíst jinde:

http://www.klicovynazory.cz/uceni-tolteku/

Já vám chci jen sdělit, že jsem prošel katarzí, která v konečném důsledku, i když su vlastně na začátku cesty, která je zároveň i cíl, neuvěřitelným způsobem změnila můj život.
Jestli budu ještě někdy vytvářet nějaké písemnosti, tak určitě nebudou depresivní. Mám totiž na výběr:

mohu si zvolt zda budu svůj život dále naplňovat strachem a nebo láskou. Já si vybral lásku.

Přeji vám totéž. :-)

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
KATARZE : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : polibek
Předchozí dílo autora : blbej silvestr

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku