přidáno 13.11.2016
hodnoceno 2
čteno 844(9)
posláno 0
... a tak vytrhl si vlastní srdce z hrudi. Prohlížejíc si ten ohavný kousek svalu, bez kterého bychom nežili. Ale taktéž patrně ani neznali bolest. Neb právě srdce jako magnet zachytává veškerou bolest, jež na Nás okolí, přátele, rodina, partneři, ale i naprostí cizinci sesílají. Rozhodl jsem se ukončit krutovládu tohoto orgánu, o který jsem se neprosil. Pocitů, o které jsem nežádal. Života, jehož největším účelem bylo postupně a systematicky týrat moji duši, ve snaze, že nakonec kapituluji. Přes to všechno bych rád v posledním momentu své existence na tomto světě, obhájil lásku. Protože není to láska jako taková, která ubližuje a bolí. Ale lidé. Nicméně... pokud jsem se za svůj život něco naučil, tak to bylo, že láska je možná jeden z nejkrásnějších pocitů na světě, ale v žádném případě není nejsilnější. Pravdou je a pravdou zůstává, že jedině bolest, tupá, nervy drásající bolest ze ztráty toho nejkrásnějšího pocitu na světě, je pocitem nejsilnějším. Nelze... necítit. Protože ten, kdo nikdy necítil, skutečně živ není, nebyl a nebude. Všeho moc škodí. Dokonce i pocitů. Přes to všechno, není to můj život či existence, co rozhodl jsem se ukončit. Ale schopnost cítit. Můj následný, neblahý skon je tak pouze vedlejší efekt snažení o necítění. Ale i nyní... nyní, když jsem učinil definitivní krok, ve snaze vymanit se ze spárů pocitů... cítím. Umíraje, smířen sám se sebou, cítím... klid.
přidáno 13.11.2016 - 15:39
Tvořilenka Lenka: Děkuji Lenko, za vlídná slova :-)
přidáno 13.11.2016 - 15:34
Ach..Ta tvrba je blízká mému srdci..Tolik blízká a to vyjadřování je vyjimečné!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
... a tak vytrhl si vlastní srdce z hrudi. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : S lucernou zašlou
Předchozí dílo autora : Moje malá vosička

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
mannaz řekla o BorůvkaB :
Básnířka i prozaička, které umí chytit za srdce, ale nezůstává bez rozumu. S dílky propracovanými, s duší i humorem. Nosí v sobě velký talent a kupu přátelské laskavosti.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku