Doufám, že tohle dílko bude vnímáno s humorem a nadhledem. Ani já ho nemyslím úplně vážně. A jsme na literárním serveru, takže inspiraci můžeme brát všude, ale pořád je to jen literatura :).
přidáno 20.09.2016
hodnoceno 14
čteno 1410(13)
posláno 0
Trousil své veršíky jak pes
co značkuje si revír
a s vlastním ocasem si hraje.
Bez ptaní a bez díků
rýmoval jak z rychlíku
svůj med z levného kraje.

Co jiný tvořil nesměle
a dával jenom po špetkách
on po kilech rozséval.
Verše mu lezly snad i z ...
ždímal je přímo
z básnického střeva.

Zblblý z ohraných lichotek
jak motýl z makového pole
nakonec veršoval úplně všude.
V komentářích, na chatu
tam všude šířil rýmovanou osvětu
ať po něm něco zbude.

Chválou on nikdy nešetřil
- to věru nebyl jeho styl -
však příliš mnoho plus se mění v mínus.
Tak všechny kolem otrávil
uši jim medem zalepil
ten samozvaný Ovidius.

přidáno 05.06.2018 - 15:58
Amelie M.: Dík! Hele asi nenapíšu, zas tolik nevyčníváš... myslím vyčnívání v tom smyslu, který potřebuji jako inspiraci. Takže můžeš být v klidu :))
přidáno 31.05.2018 - 21:09
ty mě bavíš! :) ty tvý reakce na to, co lítá kolem jsou prostě svižný, inteligentní a parádní..

PS: jestli jednou napíšeš i o mně, všechno, co jsem teď napsala, zapřu! :)))
přidáno 08.10.2016 - 13:15
Devils_PIMP: Tak to fakt netuším, proč ti to vyskočilo :). Dík za zastavení.
přidáno 08.10.2016 - 11:08
Nevim proc, ale naskocilo mi v hlave:

"...Vylihnul se novy tvor,
blazen diktátor..."

Hezky hrave. Narozdil od puera mam reakcni poezii rad...
přidáno 23.09.2016 - 08:37
Amadeo´´: Asi by ses divil, ale ta báseň vznikala na etapy a hodně dlouho, ležela mi tzv. v šuplíku. Takže ano, je o mých pocitech, ale nikoli o rozčilení, spíš o dlouhodobém znechucení. A že to umím i lépe? Já si to myslím taky a jsem ráda, děkuju :).
přidáno 22.09.2016 - 21:23
To už Tě muselo něco pořádně rozčílit, když z toho vznikla tahle báseň :)

No, pokud budu hodnotit jenom formu, tak nejvíc se mi líbí úvodní strofa. Potom už mi to, abych byl upřímný, připadá básnicky trošku chaotické a myslím, že to umíš mnohem lépe.
Ale je mi jasné, že je to myšleno jako humorné zachycení a glosa o dění na jednom literárním serveru :)
přidáno 22.09.2016 - 16:07
Yana: Vím no, jsem trochu ranař... Díky za chápavý komentář.
přidáno 22.09.2016 - 16:06
Severak: Chápu, to asi nejsi sám :). Ale tady jsme jen virtuální odlesky sebe sama, neberme se zas tak vážně...
přidáno 22.09.2016 - 12:31
No pěkně, Orionka se s tím nepáře, já nejsem až tak zastáncem takové otevřené kritiky, ať si dělá kdo chce, co chce, nevšímám si takových co se chovají tak jak píšeš a samozřejmě vím o kom je řeč, ale to neznamená že to odsuzuji, asi spíš obdivuji, nestydíš se za svůj názor a vím že jsi schopná si ho i obhájit a to je fajn
přidáno 22.09.2016 - 11:48
až děsivě jasné. Doufám, že tě nikdy neinspiruju.
přidáno 22.09.2016 - 08:24
Nikytu: Díky, od tebe si toho zvlášť cením.
přidáno 21.09.2016 - 21:39
Orionka: Tomu rozumím. A je to možná místy blíže hrany, ale nikoli za ní. ;-) Nevidím tedy s publikováním žádný problém. Naopak, oceňuji, že se nebojíš vyjádřit svůj názor. Jen piš klidně dál. ;-)
přidáno 21.09.2016 - 08:34
Nikytu: Moc děkuji za názor i dlouhý komentář. Asi máš pravdu, že v tom mohlo být více hravosti a lehkosti. A taky vím, že tady jsem jaksi na hraně (ještě víc než v jiných dílech ispirovaných psanci). Přemýšlela jsem, jestli to sem vůbec dát, ale pak jsem si řekla, že autocenzura na literární server nepatří. Kdybych se bála svobodně vyjádřit i tady, můžu to s psaním rovnou zabalit.
přidáno 20.09.2016 - 23:56
Koukám, že se nebojíš do toho opřít. Ačkoliv si myslím, že někdy méně je více a je lepší některé věci trochu zaonačit, víc vsadit na symboliku, dvojsmyslbost či hravost a nadsázku. Přeci jen to té poezii sluší víc, než když se použije jako otevřená a popisná kritika. Příkladem budiž třeba písně Jarka Nohavici (Ladovská zima, Dopis prezidentovi, ...) nebo Karla Kryla (Morituri te salutant, ...). Poukazují na to, co se jim nelíbí, ale tak hravě a elegantně, že si z toho lidé vezmou snad ještě víc. A ty si takto pohrát taky umíš (a i v tomto díle některé řádky jsou toho důkazem). ;-) Toť má výtka.
Jinak ale oceňuji to, jak se nikdy nebojíš reagovat na dění okolo sebe a jít s tím ven, ať se jedná o cokoliv. Celkově považuji za plus, když se v tvorbě autor zaobírá nejen svými vlastními pocity a záležitostmi, ale i okolím. A ty tohle plus prostě máš. ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chrlič : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O hnijícím jablíčku
Předchozí dílo autora : Příboj (a další dvě drobnosti)

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
kmotrov
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Meluzina :
Skvěle ovládá kritické myšlení a polemiku, vyzná se v politice i literatuře, umí poradit a její rady jsou tvůrčí a hodnotné, stejně jako myšlenky v jejích dílech.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku