Jaké je, když vám někdo zatají důležitou informaci, kterou byste správně měli vědět? Jak se potom můžete cítit? Podívejte se na krátký příběh Kate a Jacoba. P.S. Příběh je psaný podle skutečnosti, pouze jména jsou vyměněná. Není to z deníku pubertální dívky, ale vysokoškolačky.
přidáno 10.09.2016
hodnoceno 2
čteno 770(9)
posláno 0
Nejprve se jí dostalo pocitu, který hledá každá dívka. Cítila se být milována a konečně mohla být po dlouhé době šťastná. Myslela si, že má všechno, protože on jí dával pocit, že je něco více než všichni ostatní. Sama to nechala zajít tak daleko, že už nebylo cesty ven. Cítila se milovaná a milovala. Ona vlastně stále miluje. Nikdo jí nedal žádný důvod přestat milovat, až do nedávné doby, ale ani to se nedá považovat za pádný důvod k nenávisti, protože pokud člověk miluje, bolest neustoupí po krátké době, ale bude se to zacelovat týdny, měsíce a možná dokonce roky.
Byl konec prázdnin a Kate přiznala své city Jacobovi, vypadalo to nadějně, dokonce se něco začínalo dít. Mezi nimi to opravdu jiskřilo. Povídali si jako nejlepší kamarádi, objímali se, jako by to bylo naposledy a líbali se, jako kdyby pro ně už nikdo jiný nebyl tak dobrý. Byli dokonalá dvojice a to i přesto, že je od sebe dělila jistá vzdálenost a každý o prázdninách jezdil se svojí rodinou pryč. Volali si, psali si a stále byli schopní se milovat a nepodvést se.
Začínal nový školní rok a všechno začalo opadat, úplně všechno. Postupně si přestávali psát a nakonec se ani už nevídali, protože se začátkem školního roku neměli čas. No a pak jeden z prvních víkendů Jacob odjel se svou rodinou na festival, na sociální síti přibylo video, které sám zveřejnil, ale on sám na ní nebyl. Na tom videu tancovala jedna dívka.Ze začátku jí to nepřišlo divné, ale pak utekl týden a byl pátek, ani jeden nevěděli, že se potkají na stejné zastávce, ale stalo se. Kate vystupovala, aby mohla jít domů a on čekal na autobus. Bylo to tak nevinné, roztomilé. Obejmuli se a povídali si, na pusu nedošlo, ale to by se dalo omluvit spoustou lidí a jejich utajovaným vztahem. Kate na to nijak nenarážela a užila si poslední obejmutí než Jacob odjel, ještě si zamávali a Kate se vydala na cestu domů.
Večer toho dne, kdy se náhodou potkali si ještě skypovali s ještě jedním kamarádem, Jacob i Mark byli nějací tišší a nakonec hovor ukončili, ale ještě než tak učinili, tak Jacob pronesl jednu bolavou větu, která Kate tolik ublížila. Ještě teď jí ta věta zní v hlavě. Poslechněte si, co Kate srazilo na kolena:
“Ještě musím zkontrolovat Elisu, aby mi jí zase John neotravoval.” nic moc vám to neřekne, ale vy nevíte, jakými hesly Jacob často mluvil, a proto to Kate pochopila naprosto jasně. Jakmile hovor utichl, místností se rozlehl zmatený nádech a poté první z milionu vzlyků. Jacob jí ani nestál za hloupou zprávu, že s tím vším je konec. Kdyby to skončil jeden z nich, nebylo by to tolik těžké, jako se to dozvědět takhle. Vlastně, ona ani neví, jestli jí to někdy řekne, ale už pochopila, proč se na zastávce nedržel blízko při Kate, už dávno měl jinou, ale jaksi zapomněl, že to má oznámit Kate.
Katina odvaha k napsání zprávy, jestli je mezi nimi konec, opadla hned po první sérii vzlyků. Nikdo jí nebyl schopný říct pravdu, ale poprvé na to doplatila, do teď jí neměl nikdo jak napálit a teď? Vždyť ona byla zamilovaná a Jacob tvrdil to samé! Zrada. Je to tak nespravedlivé, jak to mohl někdo vůbec udělat, navíc Jacob věděl vždy úplně všechno, vždy mu Kate vyprávěla, s kým byla venku a co si povídali a on jí říkal to samé. No, v posledních týdnech to asi moc pravda nebyla.
Kate je teď naprosto zhroucená, neví co má dělat, co čekat a jak se chovat. Navíc Jacobovo dvojče byla nejlepší kamarádka Kate a ani ta jí nic neřekla, přitom musela moc dobře vědět, co se děje. Dvojnásobná zrada od jejích nejbližších. Dvojnásobná bolest, ale ne nadarmo se říká, že sourozenci drží spolu. Je možný, že Cami byla nějak bratrem donucena k mlčenlivosti, ale je jasné, že žádný z těchto vztahů už nebude stejný jako předtím.
Je však možné, že Cami jí přesně tohle chce říct následující den, kdy se mají sejít. Možná to byl přesně důvod toho, proč Kate u Cami nebude spát, i když byli už tak dlouho domluvené a Cami to najednou odvolala, že jí to rodiče nedovolili, ale že se můžou sejít a ona jí musí něco říct. To znamená, že to možná není zrádkyně, ale chtěla pomoct. Cami nemohla vědět, že se to Kate dozví jinak, dokonce od Jacoba. To už se ale nikdy nedozví, protože ona nebude minimálně dva týdny schopná opustit svůj pokoj, aniž by jí něco nesložilo a ona znovu neupadla na dno, kde by se znovu povedlo otevřít alespoň trochu zacelenou ránu. Někdo by jí mohl snad politovat a ona by byla znovu na začátku.
Všechno je to o přístupu lidí k pravdě. Někdo neumí lhát, někdo je mistr lhaní a někdo si neuvědomuje, že vlastně lže. Smutné, ale bohužel je to pravda. Všechno je to o lidech.
přidáno 13.09.2016 - 18:36
pěkné, líbilo se mi to
přidáno 10.09.2016 - 07:43
Dobré =)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Dandik
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Yana řekla o ŽblaBuňka :
je zvláštní kolik lidí se skrývá pod ťímto nickem. Laskavý básničkář, milovník života, žen a vína, romantik, gentleman, rádce, vnímavý člověk, mudrc, požitkář, poeta, vtipálek, pohodář a tohle všechno je jeden člověk Žblabuňka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku