je jaro, tak se snažím být tajemná...
přidáno 18.04.2016
hodnoceno 7
čteno 1160(15)
posláno 0
Najednou se tu, bůh ví odkud, objevil. Sklonil se nad anonymní vanu a levou rukou chmátl po chomáčku ebenově černých chloupků.
„Hej,“ prořízl ticho nevrlý ženský hlas, „co si jako myslíš, že děláš?“
Muž, asi padesátiletý, s obličejem zbrázděným vráskami, v dlouhém, černém kabátě, který mu propůjčoval vzezření starého úchyla, pevně sevřel tmavý chuchvalec v ruce. Poté se pomalu, beze slov otočil a obdaroval zamračenou ženu samolibým úsměvem.
„Ty jsou moje,“ pokynula hlavou k jeho zaťaté pěsti, „vrať je hned zpátky,“ ledovým hlasem pravila žena probodávajíc muže nenávistným pohledem.
Ten si místo odpovědi přiložil chomáček ke skobě, co měl na místo nosu, a s hlubokým nádechem slastně přimhouřil víčka. Když je po chvíli opět otevřel a spatřil nevěřícný výraz ve vytřeštěných očích, které bez jediného mrknutí pozorně sledovaly každý jeho pohyb, roztáhl koutky do drzého šklebu, čímž odhalil několik zkažených vzpomínek na svůj chrup.
Tím přešlo ženino ohromení ve zlost. Dvěma ráznými kroky, překonala vzdálenost, která dělila ji a neznámého, na jehož rozesmátém obličeji vzápětí s hlasitým PLESK přistála dobře mířená facka. Černočerné ochlupení mu vypadlo z ruky, sebejistý úsměv z jeho tváře zmizel. Jeho výraz ztvrdl. Svou okovanou botou surově kopl do ženy, která ze země hbitě sbírala kousky sebe. Nečekaná rána ji odmrštila tak, že hlavou narazila na oprýskaný roh vany. Muž zvedl její bezvládné tělo a pohodil ho přímo do chladné vany. Poté z jejích stále křečovitě sevřených prstů vytrhl kudrnaté chloupky, které si následně zastrčil do náprsní kapsy a otočil kdysi blyštivým kohoutkem.
Hukot zrezlé vody, která se z něj valila, přehlušil mužovy vzdalující se kroky. Přehlušil i tichý sten, jenž unikl z úst k sobě přicházející ženě. Z temene jí líně stékal horký proužek krve, který jen přispíval k rezavému odstínu ledové vody.
přidáno 31.05.2016 - 10:37
tak na ten omedzeny pocet slov ,velmi dobre..
přidáno 20.04.2016 - 17:02
Idara: to mě těší :)
přidáno 20.04.2016 - 17:01
Lenča: psala jsem to do jedné soutěže, kde byl dosti omezený počet slov, takže jsem se zkrátka rozhodla přejít rovnou k akci ;) ...ale máš pravdu, působí to tak vytrženě
přidáno 19.04.2016 - 20:17
Dobře napsané, líbí se mi některé metafory.
přidáno 19.04.2016 - 13:02
Jo, moc dobře podané, líbí se mi to. Jen je škoda, že to působí jen jako výňatek z nějakého docela zajímavého příběhu. Co bylo předtím, co bylo dál... :)
přidáno 18.04.2016 - 20:44
Severak: To patří mezi moje největší noční můry, takže díkybohu ne! :D
přidáno 18.04.2016 - 20:10
někdo tě přepad při koupeli? :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chlupy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Polystyren
Předchozí dílo autora : Záclony

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku