Trochu klišé (láska-hořká káva), ale snad zajímavě podané. (Děkuji psancům za pomoc s interpunkcí.)
přidáno 27.03.2016
hodnoceno 16
čteno 1022(22)
posláno 0
Je to hořké
mezi náma,
a tak nám to sladím.
Medem.
A ty?
Na rtech úsměv,
a taky sladíš.
Jedem.
Ale jenom mně,
protože ty nesladíš,
to už dávno vím
a na kávu
chodíš za jiným.

přidáno 21.04.2016 - 18:23
Ginnare: Děkuji mockrát za názor. Jsem rád, že zaujala tolik psanců :)
přidáno 20.04.2016 - 20:07
Líbí se mi :-) a do té interpunkce bych si víc nenechala kecat... Tahle tvář Tvé básni sluší.
přidáno 30.03.2016 - 21:47
Myslím, že jsem se k tomu celkem jasně vyjádřil. Samozřejmě, že by to šlo, ale nebyla by to má báseň jako taková. U konce nevidím potřebu nic zvýrazňovat. Nechtěl jsem měnit báseň a způsob jejího čtení. Pouze mi šlo o to, jak ji upravit po stránce interpunkce.
přidáno 30.03.2016 - 20:45
Trn konec klidně taky ještě můžeš víc zvýraznit jednotlivými větami. Nenechávej tak dlouhé souvětí. A když máš v názvu mezi námi, nešlo by to i uvnitř? ;-)
přidáno 30.03.2016 - 17:46
Mamka: Hm... ty jednotlivé věty nejsou špatný nápad. S odstupem bych změnil i to hořký/hořké, ale mezi námi/náma... tam mi pořád sedí to, co tam je. Díky za radu a za zastavení :)
přidáno 30.03.2016 - 15:09
Když už - tak se přimlouvám za spisovné hořké a mezi námi...
Chceš-li zvýraznit mezery, rozděl to do jednotlivých vět.
přidáno 30.03.2016 - 14:11
loner: díky za zastavení se :)
přidáno 30.03.2016 - 09:52
Velmi dobre ...
přidáno 29.03.2016 - 08:49
Letadlo: Díky za další názor. Každého dalšího si cením. (Čím víc názorů, tím líp) :)
přidáno 28.03.2016 - 23:51
Já si myslím, že interpunkce v básních se vůbec nemusí řídit pravidly gramatiky. Myslím, že mají plnit záměr autora a tady jsou čárky přesně na těch správných místech. A působí na mě moc dobře i tím rozsahem. Vůbec mi nepřijde, že bych potřebovala ze zápletky vědět víc. Pointa i pocit jsou tam a myslím, že velmi dobře. A o to jde :)
přidáno 28.03.2016 - 00:10
mechanická okurka: Zrovna to jsou tři místa o kterých vím, ale dal jsem ji tam k umocnění mezery. Nechtěl jsem aby to někdo četl bez ní. Jak v názvu, tak před medem a jedem. Každopádně díky za upozornění a komentář celkově :) (Mě/ mně opraveno)
přidáno 27.03.2016 - 17:23
Pointu i rozsah bych nechal, jak jsou, mě přijde, že to celkem funguje. Co se týče interpunkce, tak čárka nepatří do toho názvu a před med a před jed. A ještě si dovolím upozornit na "ale jenom mNě". Já osobně ovšem interpunkci většinou vůbec neřeším. Pokud je ale interpunkce nějak jinak, než jak nás gramatika učí, měl by proto být ideálně nějaký důvod.
přidáno 27.03.2016 - 15:07
slnečnica: Ďakujem :)
přidáno 27.03.2016 - 15:04
štiler: Já když už, tak raději zkracuji. Když to natáhnu už to ztratí často hloubku
přidáno 27.03.2016 - 15:02
Nič netreba skracovať a predlžovať už vôbec nie, rozsah je v pohode, možno by som sa viac venovala pointe- ako si prišiel nato, že kávu pije s iným a pod. Ak by si sa predsa len chcel pohrať s rozsahom, som za skrátenie, a to aj na úkor tej pointy. ;) V konečnom dôsledku nemusíš meniť vôbec nič. Tá báseň je super taká, aká je a niet nad to, dať na prvý dojem, teda, čo sa týka tvorby, samozrejme.
přidáno 27.03.2016 - 13:47
chtělo by to rozvést nebo zkrátit, toť dilema

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mezi námi. Třemi. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Divadelní klišé
Předchozí dílo autora : dvojitý monolog

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku