Narodila jsem se v místech, kde slunce ani nezasvitlo aneb Příběh temné elfky, první dcery otrokářského klanu začíná.
přidáno 05.01.2016
hodnoceno 2
čteno 873(11)
posláno 0
Drow vstoupil do místnosti. Už na něj čekala. Krásná, hrdá a plná ambicí, první dcera rodu. Lehce načervenalé vlasy jí splývaly ve volných pramíncích na nezahalená ramena. Na sobě měla korzet s pavoukem a sukni s rozparkem. Uhrančivýma karmínově rudýma očima sledovala nově příchozího a rty obdobné barvy se jí zkroutily do úšklebku odhalujíc řádku čistě bílých zubů jasně svítících v kontrastu s ebenově černou pletí. Pohledem prozkoumala mladého drowa od hlavy k patě a zhodnotila jako dobrého plemeníka, dobře stavěný, urostlý, vcelku osvalený, s jemnými elfími rysy a čistě bílými vlasy po lopatky. Muž za sebou úhledně zavřel dveře a následně padl k nohám ženy.
„Vstaň, Krondiine!“ Rozkázala žena hlasem, který nepřipouštěl námitky.
Krondiin ji poslechl. Vstal. Byl o něco málo nižší než drowka a pro jistotu se neodvážil k ní zvednout oči, ale drowka měla jiné úmysly. Chytila muže za bradu a zvedla ji.
„Podívej se na mne!“ Poslechl, jak jinak, a jejich pohledy se setkaly. „Dnes jsi můj! Rozuměl jsi?!“ Její slova zněla do ticha jako práskání biče. Ostatně, ten taky neměla odložený daleko, kdyby měl její přítel čistě náhodou jiný názor jak ona.
„Ano, první dcero.“
Drowka se usmála, což vzbuzovalo mnohem větší strach než cokoliv jiného. „Dobře a teď se vysvleč.“ S těmito slovy od něj odtáhla ruku a čekala, než její úkol splní. Bylo načase začít budovat svou vlastní rodinu.

Druhá dcera nejmocnějšího rodu města se povýšeně nesla přijímací halou. V duchu už viděla svoji starší sestru umírat, neustále myslela na to, že pak už nákupy bude obstarávat Chardra, mladší dcera rodu. Ona, Trisseyl Claddt´tar, pak bude sedávat po pravici matrony, nejmocnější ženy této části města a nakonec ji sama i nahradí.
Na druhé straně sálu ji už očekával první syn rodu Fre´Arn, Idrin, nebo tak nějak se jmenoval. Když přišla až k němu, tak se jí hluboce uklonil: „Druhá dcero Claddt´tar, velevážená kněžko Lloth, vítej v našem skromném sídle. Dovol mi tě dnes doprovázet při výběru otroků.“
„Pověz mi, proč mě dnes neprovází první dcera? Copak má tak důležitého na práci?“ Ušklíbla se kněžka. Doprovod ve formě druhé nejmocnější ženy rodu, když už ne přímo té nejmocnější, se jí zdál jako nezbytné vyjádření úcty k jejímu postavení.
Drow se uklonil ještě hlouběji: „První dcera, vážená Phirinil Fre´Arn, právě rodí dítě a hluboce se omlouvá za svou nepřítomnost.“
Trisseyl se ušklíbla: „V tom případě jí vyřiďte mé blahopřání. A nyní už k tomu, proč jsem sem přišla…“ a spolu se svým doprovodem opustila místnost.

Mezitím o pouhých třicet metrů dál se První dcera otrokářského klanu Fre´Arn za asistence matrony rodu a další dcery stala matkou. Za požehnání Lloth se jí narodila zdravá drowí holčička. Pojmenovala ji ZebeyDril.
přidáno 05.03.2016 - 12:09
Vypadá to velice zajímavě. :-D Těším se na další díly.
přidáno 06.01.2016 - 23:48
Moc pěkné. Zvláště volba jmen mě zaujala. Jen tak dál. Určitě si přečtu pokračování :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prolog-- V temnotě narozená : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Temně krásný svět -vol. 1
Předchozí dílo autora : Ty

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku