Vzpomínka na V.Havla/to jsem si nemohl odpustit.
přidáno 19.12.2015
hodnoceno 13
čteno 983(26)
posláno 0
Jen člověk odešel
v tichosti a v čase
zbyla tíseň v hlase
Jen povzdech:"Bohužel"
přidáno 26.12.2015 - 11:17
Zajímalo by mě, jak by se vám dnes žilo bez toho, o co se V. H. zasloužil. Ale lidé jsou krátkozrací a rychle zapomínají ...
přidáno 25.12.2015 - 10:25
oslov radek: Nic si z toho nedelej Rado, muj deda jakozto clen Obcanskeho fora taky hlasoval pro Vencu, nikdo lepsi tam v te dobe nebyl. Oni by tu chteli asi porad Husaka, komunisti zasrany.
přidáno 24.12.2015 - 14:12
Z hrůzou i potěšením zjišťuji co se dá napsat pod čtyři řádky,to jsem nečekal...za názory samozřejmě děkuji,a snad si s toho něco vemu
přidáno 23.12.2015 - 22:41
kekebreke: Ano, můžeš mít svůj názor. Václav Havel za toto tvé právo bojoval v době, kdy to nebylo tak samozřejmé jalko dnes. Kdybys něco takového tenkrát napsal třeba o Gottwaldovi estébáků by ses do smrti nezbavil.
přidáno 23.12.2015 - 22:11
Zamila: Rád bych požádal ZAMILU, aby mne laskavě neobtěžovala svým diktátem toho, jaké mám mít názory a postoje. To, že je ona úžasná a inteligentní vím už dávno, ale i já, debílek snad mohu mít svůj vlastní názor a dýchat stejný vzduch jako tato polobožská žena s titulem. Je mně jasné, že se ukájí v tom, aby dle svého přesvědčení moralizovala ostatní, mně ale ať laskavě vynechá.
přidáno 22.12.2015 - 21:11
havla jsem nikdy nemusela, ale miniaturka se ti povedla..
přidáno 22.12.2015 - 20:07
kekebreke: Koukám, že jsi totálně mimo a nezdvořilý na všech frontách ... Pokud jde o památku, alespoň v tu chvíli bys neměl něco takového psát pod báseň člověka, který má k tématu srdeční vztah. Chybí Ti takt, slušnost i zdravý rozum.
přidáno 22.12.2015 - 19:57
vanovaso: Děkuji za reakci. Ano, očekávám tady agresivní reakce sluníčkářů a pravdoláskařů. Už jsem to tady zažil.
přidáno 22.12.2015 - 13:52
kekebreke: nemůžu než souhlasit... A teď už to u téhle básně asi skutečně vře ;-)))
přidáno 22.12.2015 - 13:11
Myšlenka dobrá, žádná zbytečná slova, ale chtělo by to přečísnout.
Každého člověka je škoda, ale že bych truchlil zrovna po něm, to teda vůbec. Opilec, kterého živili američani a západní propaganda od nepaměti, chartista, který si papkal v dobách, kdy mi stáli frontu na banány, jen samé mňamky z Tuzexu s ostatními jemu podobnými. Člověk, který absolutně nerozuměl politice, neměl vystupování, natož aby reprezentoval, atd. Nemluvě o jeho slavných dílech, která také většina lidí nechápe a vrcholem je, když jej někdo přirovnává k Masarykovi. To se mně obrací pajšl. Netančím na jeho hrobě, i za jeho života, kdy vesele podváděl manželku Olgu, jsem tvrdil to samé. Takových lidí je na světě hodně, mají své chyby, což se dá i pochopit, je to lidské, ale dělat z něho poloboha, to mně příjde infantilní.
přidáno 22.12.2015 - 10:43
Celkem slušná. Pan prezident tu chybí ... Také ho mám moc ráda.
přidáno 20.12.2015 - 10:43
Na tak malém prostoru mě dvakrát "jen" bije do očí, druhé bych nahradila třeba "a". Jinak se mi líbí.
přidáno 19.12.2015 - 20:43
Líbí se mi :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V.H : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mlčení....
Předchozí dílo autora : Protože...

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku