přidáno 19.04.2008
hodnoceno 16
čteno 1472(52)
posláno 0
myslíte si, že sou vaše díla
něco víc
než ty moje?


přidáno 24.09.2008 - 07:35
hm.... trosku starsi dilo... to mne zmatlo... tak by mne zajimalo, jak to je ted? :)
přidáno 24.09.2008 - 00:12
Já kritiku moc neřeším. Kladná potěší, záporná dokáže zkazit náladu (ale v mém případě maximálně tak na pět minut) a pak už to neřeším. I to, co jsem napsala do deníku už mi je tak nějak volný. Zkrátka, bud si uvědomím, že něco mohlo být líp napsaný a nebo jsem zkrátka zůstala nepochopená... V ani jednom případě nemůžu být nasr..štvaná na celý svět. Buď je to moje chyba, že jsem něco "nenapsala dokonale" (a klidně, ať se mi to nedaří dál, stejně nejsem typ člověka, který by se uměl zavděčit všem lidem, co jsou na dohled) a nebo se ostatní dostatečně nenamáhali mně pochopit (či mají delší vedení)a to není můj problém...
Taky píšu tak jak píšu a jelikož nestuduju teorii literatury a pravidla, jak psát dokonalé básně, tak prostě nemůžu psát jen samá veledíla. Ale to mně je jedno, není to můj nejvyšší cíl. Tím nejvyšším cílem u mně je, pomoct své duši, vypsat se z pocitů, co se ve mně hromadí.
přidáno 23.09.2008 - 23:59
0%
.
.
.
Přesně na tolik procent jsem přesvědčená o tom, že naše díla jsou lepší:-DDD
Zajímabvá otázka, která je hodna filozofické úvahy. Znamená víc to, jak píšeme, nebo to, o čem píšeme? A kdo může soudit, co ne nejlepší, když každý má svou vlastní pravdu a ta je jen relativní. Asi by se dalo říct, že správně je to, na čem se shodne většina, ale i ta se může plést... Navíc, absolutní pravda neexistje. No, moc kecám zase:-D To bude nejspíš tou pozdní hodinou...
přidáno 21.04.2008 - 15:50
provokater...ka...trochu...)....jo,myslim,ze by se mely prestat brat svy veci jako svaty hovno...
přidáno 20.04.2008 - 11:20
Je to Tvůj styl... A jinak si myslim, že moje dílka jsou lepší než všech ostatních, jinak bych je sem nedávala. Falešná skromnost je k ničemu, když se babráš ve vlastním nitru. A myslim, že TY, Adrianne Nesser, Liss Durman a všichni další, který znám, si to myslí taky. Nejspíš nemám pravdu, ale lžu si do kapsy, abych měla odvahu to zvěřejňovat. Milý komentáře mi dělaj radost a nad horšíma se zasměju, budu to tak psát dál:-) Je to fajn pocit, myslet si, že jsi v něčem dobrá. Jo jinak malá rada, nerozohňuj se tak nad těma komentářema, jsou to jen slova, který občas chtěj jen ublížit. Ber to s nadhledem a zaměř se na rady, co Ti dávaj přátelé. Mám Tě ráda!!!
přidáno 19.04.2008 - 12:09
hahá.. nektery komentare me rozesmivaj. jasne...jak rikas..popularita nadevse...byt takovy, jaky nas chcou... ale to ty prave nejsi...a jim se to nelibi... ale je to spravny... si to TY! ale co to tu melu..ty to vis.. :)
přidáno 19.04.2008 - 10:26
ty jo.. a pěkně se do člověka uměj všichni najednou pustit :D
tvoje psaní je dobrý, náhodou, takže bych to /je/ být tebou ani moc neřešila. ;)
je to tvůj styl, nemám pravdu? :)
Take Care.
přidáno 19.04.2008 - 09:54
asi je pro tebe moje dílo nejvíc hrozná věc. tak fajn,to je tvůj pocit...ano, z komentářů podobnýho typu, nebo komentářu toho typu co jsou dole, si taky nic nevezmu. většinou spíš oceňuju rady do života, ne rady do psaní. páč do psaní mi prostě nekecejte, já stejně budu psát takhle. takže se budete vy jen opakovat..ale jeslti vám to ddělá dobře...
jinak když se zamyslim, možná je ten tvůj komentář lepší. že napíšeš přesně to co cejtíš...
tak jindy no..
přidáno 19.04.2008 - 09:49
vyjádřila jsem přesně, co jsem cítila, je evidentní, že naše světy se neprotknuly, takže smysl mého komentáře ti zůstane utajen, i když...tobě je stejně jedno, co je v něm napsané, protože tebe komentáře nezajímají a nic si z nich neodneseš, takže smůla...ale třeba někdo jiný....smůla no :-))))))))))))))))))))))
přidáno 19.04.2008 - 09:47
když se neumíš vyjádřit normálně, tak se nevyjadřuj ;)
přidáno 19.04.2008 - 09:44
jka naht flafhjdhfkanbhcflkbh vlqazuZPAFALVFBALZBVAhldsabfilabclabvb la.xa
přidáno 19.04.2008 - 09:36
(btw2.: zní to nafoukaně? tak sem asi nafoukaná. ale to zas nemůže bejt žádná kritika. protože tak to prostě je a každej je nějakej. jeslti bereš jako kritiku "zní to nafoukaně", tak bych chtěla znát tvý další kritiky:-D:-D)
přidáno 19.04.2008 - 09:34
tvůj komentář je naprosto někdeee..vedle...no nic, nebudu ti tvůj názor brát, když mě tak znáš:-D když víš, co tim asi sleduju.
srovnej si prosím v hlavě, co to je kritika a co sou jen rádoby chytrý kecy,.. co to je umění a co to je náhražka a umělotina. pokud to srovnaný už máš, tak sou naše světy asi přesně opačný..
BTW. NIC TOU BÁSNÍ SDĚLIT NECHCI:-D:-D nevim, jak to můžeš chápat, když to neni pravda...
přidáno 19.04.2008 - 08:04
Delivery, chápu, že chceš provokovat, že tím chceš něco sdělit... Ale vyznívá to dost nafoukaně. Zrovna ty se s kritikou srovnáváš dost těžko, takže... (Au au, už teď me to bolí.:o))
přidáno 19.04.2008 - 00:32
TIP ZA TIP, 100 ZA 100...to je ¨jejich umeni. kamaradickovani. "kritika"..nuda. hlavne ze je popularita..
přidáno 19.04.2008 - 00:28
no jasne:D..
radim se mezi nejvyssi vrstvu umelcu!..
moje pratelstvi s liss durman me vyneslo az k samymu nebi!
auuu a beru tezky prachy, chlastam.. a to vsechno diky mymu sqelymu psani, kery se zatracene dobre prodava!!

dekuju vsem, co em podporujou!

:D:D:D 8-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
venovany tem,co to poznaj : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ill nino
Předchozí dílo autora : síla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku